Hlavní navigace

Miroslav Uďan

Seznam článků autora

Článek Nálepka Datum vydání Počet názorů
Miroslav Uďan, Shoptet: E-shopy se s EET vypořádaly poměrně dobře Komentáře 24. 3. 2017 -
Pryč s neviditelným nákupním košíkem Komentáře 24. 11. 2014 -
Nakupování přes mobilní telefony je in Komentáře 27. 10. 2014 -
Jak důležitá je značka v e-commerce Komentáře 6. 10. 2014 -
Facebook není vše, myslete na všechny své zákazníky Komentáře 8. 9. 2014 -
Postavte se velkým e-shopům jako David Goliášovi Komentáře 18. 8. 2014 -
Facebook pro váš e-shop Komentáře 28. 7. 2014 -
Jak efektně a efektivně nastavit optimalizaci e-shopu pro vyhledávače Komentáře 7. 7. 2014 -
Co to je USP a jak ho využít? Analýzy 30. 6. 2014 -
Analýza klíčových slov vs. selský rozum Komentáře 16. 6. 2014 -
Pět nejčastějších chyb při komunikaci se zákazníkem Komentáře 26. 5. 2014 -
Je lepší mít kamenný, nebo internetový obchod? Komentáře 12. 5. 2014 -
Chcete uspět? Nezapomeňte na mobilní verzi e-shopu Komentáře 7. 4. 2014 -
Jak na newsletter: Personalizujte prodejní nabídky Komentáře 24. 3. 2014 -
Nejčastější chyby e-shopů aneb jak zaručeně odradit zákazníka Komentáře 10. 3. 2014 -
Fenomén osobních odběrů: Jak uspokojit požadavky zákazníků Komentáře 17. 2. 2014 -
Co všechno lze na e-shopu změřit Komentáře 27. 1. 2014 -
Sociální sítě pomáhají utužovat vztahy se zákazníky Komentáře 6. 1. 2014 -
E-shopy, připravte se na změny v občanském zákoníku Podpora 18. 12. 2013 -
Loajální zákazník je levnější, jenže jak ho získat? Komentáře 16. 12. 2013 -
On-line reklama nebo SEO? Jak přilákat zákazníky na obsah Komentáře 2. 12. 2013 -
Srovnávače zboží vám pomohou přivést zákazníky Komentáře 11. 11. 2013 -
E-shopaři, mějte plán a komunikujte! Komentáře 14. 10. 2013 -
Funkcionality, které by vašemu e-shopu neměly chybět Komentáře 30. 9. 2013 -
124 / 24