Hlavní navigace

ABC Data mění firemní identitu a chystá nový web

29. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: ABC Data
Broadline distributor ABC Data oznámil změnu korporátní identity – loga a dalších grafických prvků. Má odrážet expanzní a růstové aktivity.

ABC Data uvádí, že její nová korporátní identita se mění, aby byla v souladu s nejnovějšími standardy a trendy.

Nové logo má odrážet postavení společnosti na trhu a její dynamický rozvoj zdůrazňující mezinárodní expanzi společnosti, stejně tak upozorňující na zahájení činnosti dceřiných společností.

www.abcdatal.plTeď je nejvhodnější chvíle pro zavedení zásadních změn v image společnosti. Zdůrazňujeme tímto způsobem její silnou pozici a dynamický rozvoj,“ uvedl v oznámení Norbert Biedrzycki, prezident společnosti ABC Data.

 „Lehká, moderní a originální podoba loga vyjadřuje jeho obsah a dodává mu mimořádnou vizuální hodnotu. Předchozí logo nám samozřejmě toto všechno zajišťovalo také, avšak bylo načase jej již změnit,“ vysvětluje důvody změny ABC Data.

S novým logem ABC Data připravuje také aktualizaci vhledu svých webových stránek. Jak boudu vypadat, napovídá již spuštěná prezentace polské mateřské společnosti. Přeměna webů dceřiných společností má být hotová do konce roku 2013.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Mallpay se mění na Skip Pay, novinkou je platba na třetiny
Mallpay se mění na Skip Pay, novinkou je platba na třetiny
Využijte personalizovaný zákaznický servis a získejte oddané zákazníky, kteří na vás jen tak nezapomenou
Využijte personalizovaný zákaznický servis a získejte oddané zákazníky, kteří na vás jen tak nezapomenou
Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
IDC: Globální poptávka po monitorech je relativně stabilní
IDC: Globální poptávka po monitorech je relativně stabilní
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky
Obrazem: TD Fest na Císařské louce
Obrazem: TD Fest na Císařské louce