Hlavní navigace

AdMonitoring: CZC.cz byl v lednu největším on-line inzerentem

18. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Podle projektu AdMonitoring v lednu 2015 zaznamenala internetová display reklama výrazný meziměsíční pokles. Největšími zadavateli byli e-taileři.

Třemi největšími zadavateli on-line display reklamy byli v lednu internetoví obchodníci. První se umístil server CZC.cz, který v lednu využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 13,3 milionu korun.

Druhá skončila Alza.cz s reklamním prostorem v hodnotě 11,6 milionu korun a třetí místo obsadil Internet Mall, který umístil reklamu v hodnotě 10,3 milionu korun.

Celkem zadavatelé využili reklamní prostor v souhrnné ceníkové hodnotě 349 milionů korun, což je o 44 % méně než v prosinci.

Celkový pokles výdajů do display reklamy se projevil i v meziročním srovnání, oproti výsledkům stejného měsíce roku 2014 AdMinitoring zaznamenal propad o 18 %.

Údaje vychází z projektu, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
Skupina Adastra v roce 2022 utržila 5,6 miliardy korun, meziročně vyrostla takřka o třetinu
Skupina Adastra v roce 2022 utržila 5,6 miliardy korun, meziročně vyrostla takřka o třetinu
IDC: Nositelná elektronika se zmátořila, trh ve druhém kvartálu vyrostl o 8,5 %
IDC: Nositelná elektronika se zmátořila, trh ve druhém kvartálu vyrostl o 8,5 %
Ness slaví 30 let na českém trhu
Ness slaví 30 let na českém trhu
AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu
AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu
CRIF: ČR je v krádežích e-mailových účtů na nelichotivém 16. místě
CRIF: ČR je v krádežích e-mailových účtů na nelichotivém 16. místě