Hlavní navigace

AdMonitoring: I v květnu byl největším zadavatelem on-line reklamy Internet Mall

14. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Výdaje za internetovou reklamu v květnu stoupaly meziročně i meziměsíčně. Internet Mall „obhájil“ svou pozici z dubna a i v dalším měsící využil největší reklamní prostor ze všech zadavatelů.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byl v květnu 2014 v České republice e-tail Internet Mall. Ten využil online prostor v hodnotě 29,6 milionu korun.

Na druhém místě skončila společnost HP Tronic Zlín, která zadala on-line inzercí v hodnotě 14,9 milionu korun, a na třetím místě společnost Ford Motor Company, která využila reklamní prostor za 13,2 milionu korun.

Celkem v květnu zadavatelé využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 622 milionů korun. To představuje 18% meziměsíční a 1% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Fortinet řeší kybernetickou vzdělanost, chce zaškolit milion lidí
Fortinet řeší kybernetickou vzdělanost, chce zaškolit milion lidí
Sophos: Každý třetí útok ransomwaru na české firmy začíná zneužitím zranitelnosti
Sophos: Každý třetí útok ransomwaru na české firmy začíná zneužitím zranitelnosti
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb Zajímavé vyhlídky pro sítě
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb Zajímavé vyhlídky pro sítě
Obrazem: Hustopečské veselení s Joyce
Obrazem: Hustopečské veselení s Joyce
Exclusive Networks: Poskytujeme péči od A do Z
Exclusive Networks: Poskytujeme péči od A do Z
Mercusys MR47BE: Vaše brána do světa Wi-Fi 7
Mercusys MR47BE: Vaše brána do světa Wi-Fi 7