Hlavní navigace

AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Celkově byl využit prostor v ceníkové hodnotě 418 milionů, o 7 % více než v srpnu 2013.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl v srpnu 2014 největším tuzemským zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. Společnost využila reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionu korun.

Na druhém místě skončilo CZC.cz, které využilo prostor za 16,3 milionu korun. Na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.

Celkově využili čeští zadavatelé internetové display reklamy během sprna 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun. To představuje 1% meziměsíční pokles, zároveň však 7% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám
SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
ComSource: Nejvíce útoků DDoS na české firmy mířilo z Ruska
ComSource: Nejvíce útoků DDoS na české firmy mířilo z Ruska
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WEDO, zvýšilo tržby
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WEDO, zvýšilo tržby