Hlavní navigace

AdMonitoring: Internet Mall zůstal i v červnu největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
E-tail Internet Mall vévodil žebříčku zadavatelů on-line display reklamy již třetí měsíc v řadě.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl i v červnu největším zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. E-tail využil reklamní prostor v hodnotě 30,6 milionu korun.

I druhé místo v červnu obsadil e-tail, konkrétně CZC.cz s inzercí v hodnotě 20,2 milionu korun. Třetím největším zadavatelem byl vyhledávač slev Skrz.cz s reklamou v hodnotě 12,7 milionů korun.

Celkově čeští zadavatelé internetové display reklamy během června 2014 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 573 milionů korun. To představuje 8% meziměsíční a 0,2% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Seyfor dokončil akvizici části společnosti Digitask
Seyfor dokončil akvizici části společnosti Digitask
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti