Hlavní navigace

AdMonitoring: Mall.cz v září opět válcoval on-line reklamou zákazníky

16. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Poprázdninový začátek sezóny na poli internetové reklamy byl ve znamení meziměsíčního i meziročního růstu. Největším zadavatelem byl e-shop Mall.cz.

Sdružení pro internetovou reklamu zveřejnilo statistiky AdMonitoring za letošní září. Výsledky ukázaly, že v září 2013 využili zadavatelé o poznání větší prostor nejen v meziměsíčním (nárůst o 45 %), ale i v meziročním srovnání. Oproti stejnému měsíci v roce 2012 vzrostla ceníková hodnota využitého prostoru o 23 %.

Největším zadavatelem reklamy se stal internetový obchodník Internet Mall, který v září využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 30 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18,2 milionů korun a třetí byl obchodník Lidl Česká republika, který umístil reklamu za 11,8 milionů korun.

Zdroj: Sdružení pro internetovou reklamu

Čtěte dále

Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Ceny ChannelWorld Awards 2023 byly rozdány, AT Computers slaví double
Ceny ChannelWorld Awards 2023 byly rozdány, AT Computers slaví double
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Pozvánka na Synology Experience Day 2024
Pozvánka na Synology Experience Day 2024
Arrow spojuje síly se Scality, rozšíří distribuci odolných úložných řešení
Arrow spojuje síly se Scality, rozšíří distribuci odolných úložných řešení
TD Synnex rozšiřuje nabídku pro ukládání a zálohování, uzavřel kontrakt s Object First
TD Synnex rozšiřuje nabídku pro ukládání a zálohování, uzavřel kontrakt s Object First