Hlavní navigace

Alexandra Hůlková a Jan Brachtl posilují marketing společnosti Dodo

30. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DoDo
Hůlková přichází ze společnosti Bezrealitky, Brachtl působil v Huawei či Fragile.

Technologicko-logistická firma Dodo oznámila, že posiluje svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky Dodo přišla po letech působení ve vedoucích marketingových pozicích Alexandra Hůlková. S cílem zefektivnit digitální aktivity rozšiřuje tým také Jan Brachtl.

Hůlková přichází Doda po více než deseti letech působení v poradenské firmě Enovation. Následně se přesunula do společnosti Bezrealitky, kde měla na starost především nastavení nové digitální strategie společnosti i nové identity značky.

V nové roli bude zodpovědná za brand management a etablování značky na německém trhu a postupem času i komunikační aktivity spojené s další zahraniční expanzí. S tou jí bude pomáhat také Jan Brachtl, který do firmy nastupuje na pozici digitálního manažera.

Brachtl působí v oblasti marketingu více než deset let. Dva roky byl součástí e-commerce týmu v nadnárodní společnosti Studio Moderna, dalších osm let se pohyboval ve finančním sektoru. Poslední dva roky působil jako digitální manažer ve společnosti Huawei Czech a v digitální agentuře Fragile.

Channelworld_ozveny

Jeho hlavním úkolem ve společnosti Dodo bude především rozšíření a zefektivnění digitálních aktivit společnosti napříč všemi trhy, kde značka aktuálně působí.

Zdroj: Dodo

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně