Hlavní navigace

Alexandra Kurzová vede marketing Sony v ČR a na Slovensku

30. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Sony
Společnost Sony ohlásila s příchodem léta personální změnu na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Alexandra Kurzová má ve své nové funkci na starosti produktový marketing, PR aktivity a budování povědomí o značce Sony pro český a slovenský trh.

V Sony působí od září 1995 a v průběhu let prošla řadou pozic pro český i slovenský trh. Od roku 2013 pracovala na regionální pozici pro oblast střední a jihovýchodní Evropy.

Mezi její kompetence patřily plánování, organizace, obchodní a marketingové strategie a vedení týmu.

Do pobočky pro Českou a Slovenskou republiku se vrátila v dubnu 2018 a od téhož měsíce, začala působit na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

V oblasti marketingu jsem chtěla zůstat i do budoucna, protože je to odvětví, které se stále vyvíjí. Navíc je to práce kreativní a člověk tak stále získává nové poznatky a zkušenosti, a to mě baví,“ uvedla Alexandra Kurzová v oznámení.

Zdroj: Sony

Čtěte dále

VMware: Vývojáři by měli mít i obchodní dovednosti, podniky na ně v inzerátech zapomínají
VMware: Vývojáři by měli mít i obchodní dovednosti, podniky na ně v inzerátech zapomínají
Alza.cz obnovuje spolupráci s Heureka.cz, její nabídka se vrátí na srovnávač
Alza.cz obnovuje spolupráci s Heureka.cz, její nabídka se vrátí na srovnávač
Gartner: Globální dodávky PC letos klesnou bezmála o desetinu
Gartner: Globální dodávky PC letos klesnou bezmála o desetinu
Heureka: Česká e-commerce se blíží úrovni loňského roku
Heureka: Česká e-commerce se blíží úrovni loňského roku
HPE odhalilo nový partnerský program Partner Ready Vantage
HPE odhalilo nový partnerský program Partner Ready Vantage
Aitcom je Select Partnerem společnosti Schneider Electric
Aitcom je Select Partnerem společnosti Schneider Electric