Hlavní navigace

Alza otevírá druhou Prodejnu budoucnosti

22. 6. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Alza.cz
Druhá bezobslužná pobočka vyrostla poblíž stanice metra Budějovická a její provoz bude zahájen 25. 6. 2018. Oproti pilotní prodejně na Floře nabídne vylepšené osvětlení, navigaci nebo komunikaci s operátory.

Česká jednička Alza.cz rozšiřuje svou pražskou výdejní síť o druhou Prodejnu budoucnosti po úspěšném otestování konceptu na Floře. Vylepšenou verzi bezobslužného obchodu Alza otevře v pondělí 25. 6. 2018 v ulici Antala Staška nedaleko stanice metra Budějovická.

První inovace čeká na zákazníky už ve vstupním prostoru prodejny. Celé foyer bude obloženo speciálními a velmi odolnými deskami z neošetřeného vláknocementu a napínaný strop umožní navolit libovolnou barvu nasvícení interiéru.

Do zdi bude poprvé zapuštěna obrazovka pro video chat, která nabídne vylepšenou kvalitu obrazu i zvuku. K vyzvednutí zboží nakupujícího doprovodí pulzní světlo v horní části úložných panelů namísto dosavadních LED diod v podlaze.

Alza dodává, že pilotní projekt Prodejny budoucnosti předčil očekávání. Během prvních pěti měsíců tato prodejna odbavila 22 tisíc zakázek a vygenerovala obrat téměř 23 milionů korun. Druhá pobočka na Budějovické bude mít přibližně stejnou kapacitu.

Zdroj: Alza.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

AT Computers získalo kontrakt na Lenovo ISG v České republice
AT Computers získalo kontrakt na Lenovo ISG v České republice
IDC: Samsung opět v čele, globální trh chytrých telefonů vyrostl o 7,8 %
IDC: Samsung opět v čele, globální trh chytrých telefonů vyrostl o 7,8 %
Jan Duda (PCV Computers): Pusťte ajťáky na drink
Jan Duda (PCV Computers): Pusťte ajťáky na drink
Radim Klabal posiluje ComSource v nové pozici delivery director
Radim Klabal posiluje ComSource v nové pozici delivery director
Heureka vyhlásila vítěze ShopRoku, nejoblíbenějším e-shopem je Alza.cz
Heureka vyhlásila vítěze ShopRoku, nejoblíbenějším e-shopem je Alza.cz
Mastercard: Polovina Čechů se stala terčem kyberpodvodníků
Mastercard: Polovina Čechů se stala terčem kyberpodvodníků