Hlavní navigace

Arrow Electronics uzavírá smlouvu se společností AvePoint pro region EMEA

24. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
AvePoint využije svého vztahu se společností Arrow k navázání spolupráce s novými evropskými obchodními partnery prostřednictvím cloudové platformy ArrowSphere.

Společnost Arrow Electronics oznámila, že uzavřela smlouvu se společností AvePoint, poskytovatelem pokročilých platforem SaaS a správy dat, a to s platností pro celý region EMEA.

Nově tak bude nabízet řešení SaaS značky AvePoint pro zabezpečení spolupráce prostřednictvím své cloudové platformy pro poskytování a správu ArrowSphere.

Řešení AvePoint jsou určena pro obchodní partnery, jako jsou prodejci s přidanou hodnotou (VAR) a poskytovatelé řízených služeb (MSP), kteří pomáhají zákazníkům migrovat, spravovat a chránit jejich systémy pro spolupráci, včetně Microsoft 365, Google Workspace a Salesforce.

Nárůst nástrojů pro digitální spolupráci urychlil potřebu snadno nasaditelných a robustních řešení pro správu dat,“ řekl Alexis Brabant, viceprezident prodeje divize Arrow pro podniková IT řešení v regionu EMEA.

Cloud22

V Arrow se snažíme pomáhat svým zákazníkům rozvíjet jejich cloudové podnikání a AvePoint se skvěle hodí našim stávajícím prodejcům řešení Microsoft a MSP, kteří mohou rychle nakupovat a nasazovat bezproblémová řešení SaaS podnikové úrovně,“ dodal.

Zdroj: Arrow Electronics

Čtěte dále

Eset: Kyberzločinci využili k odcizení hesel malware, kterým útočili i na Ukrajině
Eset: Kyberzločinci využili k odcizení hesel malware, kterým útočili i na Ukrajině
Jan Janík je innovation thought leader v IdeaSense
Jan Janík je innovation thought leader v IdeaSense
PCV Computers je distributorem značky Ruijie
PCV Computers je distributorem značky Ruijie
Salesforce kupuje Troops.ai, stane se součástí řešení Slack
Salesforce kupuje Troops.ai, stane se součástí řešení Slack
Salesforce: Pro téměř 90 % zákazníků je zážitek stejně důležitý jako produkt či služby
Salesforce: Pro téměř 90 % zákazníků je zážitek stejně důležitý jako produkt či služby
IDC: Globální výdaje na digitální transformaci se letos vyšplhají na 1,8 bilionu dolarů
IDC: Globální výdaje na digitální transformaci se letos vyšplhají na 1,8 bilionu dolarů