Hlavní navigace

AVG Technologies sponzoruje studentský festival Majáles

24. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V rámci marketingových aktivit podpoří AVG svou značku a produkty sponzoringem studentského festivalu v Praze a Brně, kde bude účastníkům radit, jak si nejlépe ochránit chytrý telefon.

Společnost AVG Technologies sponzoruje letošní hudební studentský festival Majáles v Praze (30. dubna) a Brně (7. května).

Podle posledního průzkumu AVG Technologies ztratilo svůj chytrý telefon na kulturní akci již 2,5 % českých uživatelů. Na festivalech budou k dispozici AVG hostesky, které všem zájemcům poradí, jak nejlépe ochránit jejich mobilní telefony a tablety.

 „Účastníci hudebních festivalů si chtějí užívat příjemné odpoledne, poslouchat oblíbené kapely, bavit se s přáteli, občas se ale může stát, že při tom ztratí svůj mobilní telefon. Pokud ale mají nainstalovaný AVG Antivirus Free, mohou pomoci zabránit ztrátě dat. Aplikace umožňuje telefon vyhledat, nastavit možnost zobrazení zprávy na obrazovce, a zvýšit tak šanci, že jej někdo vrátí, a také ho na dálku zamknout nebo vymazat osobní data,“uvedl v oznámení John Giamatteo, COO AVG Technologies.

Majálesové oslavy vyvrcholí v Praze dne 30. dubna od 13:00 ve Stromovce a dne 7. května od 13:00 na brněnském Výstavišti. Vystoupí hudební skupiny a interpreti Kryštof, Mandrage, Tomáš Klus, Chinaski, Charlie Straight a další.

Zdroj: AVG Technologies

Čtěte dále

Síť, spol. s r.o. se nově jmenuje Thein Digital
Síť, spol. s r.o. se nově jmenuje Thein Digital
IDC: Ekonomiky zpomalují, spolu s nimi i zájem o chytrou domácnost
IDC: Ekonomiky zpomalují, spolu s nimi i zájem o chytrou domácnost
Jiří Bracek vede vývoj technologií v Esetu
Jiří Bracek vede vývoj technologií v Esetu
AT Computers je inovátorem roku společnosti Microsoft v ČR a SR
AT Computers je inovátorem roku společnosti Microsoft v ČR a SR
IDC: Dodávky skládacích telefonů v roce 2026 překonají 40 milionů
IDC: Dodávky skládacích telefonů v roce 2026 překonají 40 milionů
Salesforce: 78 % pracovníků zákaznického servisu se potýká s rychlostí a kvalitou
Salesforce: 78 % pracovníků zákaznického servisu se potýká s rychlostí a kvalitou