Hlavní navigace

Canalys oznámil vítěze Candefero Channel Partner of the Year Awards

17. 10. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © eAlisa - Fotolia.com
Canalys vyhlásil vítěze prvního ročníku ocenění channel partnerů v regionu EMEA. Kteří reselleři jsou v Evropě, na Blízkém východě a Africe nejúspěšnější?

Canalys oznámil vítěze Candefero Channel Partner of the Year Awards Candefero Channel Partner of the Year Awards ohodnocují úspěchy resellerů v konkrétních oblastech v jednotlivých regionech. Vítězové byli oceněni minulý týden v Barceloně na Canalys Channels Foru – největší nezávislé konferenci pro prodejní kanál v regionu.

S nadšením jsme na fóru oznámili vítěze a ocenili každého z nich cenou na pódiu před jejich kolegy a výrobci, se kterými úzce spolupracují,“ uvedl Steve Brazier, prezident a CEO Canalysu.

Channel komunita v regionu EMEA hraje kritickou roli v dosahování úspěchu, pro její zákazníky a stejně tak pro výrobce, jejichž produkty a služby dodávají. Jsou zásadním prvkem, který pomáhá byznysu obsloužit zákazníky, propojit s partnery a posílit zaměstnance vytvářením technologických řešení, které drží krok s měnícím se prostředím byznysu,“ dodal.

MIF22

Ocenění Candefero hodnotí výkon v pěti specifických oblastech – růst tržeb, on-line prodej, mobilita, spravované služby a inovace. Vyhlašován je i celkový partner roku v regionu. Vítězové byli vybráni z řady nominací, které obdržel panel analytiků. Následovaly rozhovory a průzkum, který ohodnotil, jak každý partner investuje do dalšího rozvoje, výkonu, odbornosti a jakou obchodní hodnotu generuje svým zákazníkům.

Vítězové jednotlivých kategorií:

  • Sofcat – za úspěchy dosažené v oblastech růstu, služeb a inovací (EMEA partner roku).
  • NTS Netzwek Telekom Service – za výjimečný růst a spokojenost zákazníků (vítěz v oblasti růstu tržeb).
  • Bechtle – za kapitalizaci rychlého růstu online prodeje při vyvážení potřeb tradičních prodejních kanálů (vítěz kategorie online prodej).
  • EBF – za velkou spokojenost zákazníků po nasazení podnikového mobilního řešení (vítěz v kategorii mobility).
  • Logicalis – za vystavění udržitelných služeb, které kontinuálně investují do dalších oblastí (vítěz kategorie managed services).
  • MarkIT – za chytré nasazení online obchodních nástrojů s využitím analytiky (vítěz kategorie inovací).


Zdroj: Canalys

Čtěte dále

SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WE|DO, zvýšilo tržby
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WE|DO, zvýšilo tržby
Check Point: České organizace ohrožuje zlodějský malware
Check Point: České organizace ohrožuje zlodějský malware
Sophos: Co přinesly kyberútoky ve válce na Ukrajině
Sophos: Co přinesly kyberútoky ve válce na Ukrajině
Již za necelý měsíc vypukne konference o kyberbezpečnosti
Již za necelý měsíc vypukne konference o kyberbezpečnosti
Zákaznickému servisy Alzy vypomáhá umělá inteligence Alzee
Zákaznickému servisy Alzy vypomáhá umělá inteligence Alzee