Hlavní navigace

Citrix k novému roku změní strukturu služeb Citrix Maintenance

30. 11. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Stávající služby Subscription Advantage a Software Maintenance budou nahrazeny novou sadou Citrix Customer Success Services se třemi úrovněmi. První změny vejdou v platnost již k 1. 1. 2017, k definitivnímu nahrazení pak dojde k 1. 7. 2017.

Společnost zavádí Citrix zavádí k 1. 1. 2017 změny v poskytování služeb v rámci Citrix Maintenance. Změny se konkrétně dotknout služeb Subscription Advantage (SA) a Software Maintenance (SWM), které budou od nového roku nahrazeny novými službami Citrix Customer Success Services (CCSS) nazvanými Select, Priority, Priority Plus.

V praxi se změny projeví již 1. 1. příštího roku. Zákazníci, kteří v současnosti využívají službu SWM, budou k tomuto datu automaticky převedeni na službu Select, a novým zákazníkům nebude možné prodat nebo obnovit službu SA. Současní zákazníci si budou moci koupit nebo obnovit SA až do 30. 6. příštího roku, poté budou muset přejít na nové služby.

Do doby, než zákazníkovi expiruje SA, se v poskytovaných službách sice nic nezmění, zároveň však platí pravidlo „all-in“. To říká, že stávající zákazník s aktivním SA, který si bude po 30. 6. 2017 chtít dokoupit nové licence XenApp, XenDesktop, PVS nebo EdgeSight, bude muset spolu s nákupem nových licencí provést upgrade na službu Select i z těch dosavadních.

Místo SA si zákazník k novému produktu koupí službu Select za cenu dnešního SWM, která obsahuje: právo na upgrade a průběžné aktualizace, nepřetržitou technickou podporu přes web, telefon nebo chat, možnost požadovat technickou pomoc pro instalaci a konfiguraci a neomezený přístup zákazníka k e-learningu.

Od 1. 7. 2017 pak budou dostupné vyšší služby Priority Priority Plus. Priority bude kromě benefitů základní služby Select poskytovat přiděleného technického specialistu, vyšší prioritu při řešení technického problému, management krizových situací a vzdálené monitorování prostředí zákazníka.

Nejvyšší varianta Priority Plus pak nabídne službu přizpůsobenou potřebám zákazníka, nejvyšší prioritu při řešení technického problému, zajištění co nejrychlejší obnovy funkčnosti po výpadku a vzdálené monitorování prostředí zákazníka spojené s prevencí technických problémů u zákazníka.

ICTS23

Distributor Arrow ECS podotýká, že Select stojí 22 % doporučené koncové ceny oproti SA, která stojí jen 15 %, přičemž je toto zdražení vyváženo tím, že zákazník získá služby podpory. Arrow doporučuje využít ještě do konce roku prodat zákazníkům Software Maintenance na co možná nejdelší dobu dopředu. Navíc lze využít promoakci platící do konce letošního roku.

Zdroj: Arrow ECS

Čtěte dále

Sophos: České firmy trápí vysoké náklady na pořízení kyberbezpečnostních řešení
Sophos: České firmy trápí vysoké náklady na pořízení kyberbezpečnostních řešení
IDC: Bídný rok chytrých telefonů skončil historickým 18% propadem
IDC: Bídný rok chytrých telefonů skončil historickým 18% propadem
Dell: Generace Z věří, že v boji proti klimatické krizi pomůžou technologie
Dell: Generace Z věří, že v boji proti klimatické krizi pomůžou technologie
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line