Hlavní navigace

Destree EMEA 2013 se zaměří omni-channel strategie i evoluci form factorů

29. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Distree EMEA 2013 nechává nahlídnout pod pokličku programu největší konference pro prodejní kanály v regionu EMEA. Na co se účastníci mohou těšit?

Destree EMEA 2013 se zaměří omni-channel strategie i evoluci form factorůDistree EMEA 2013 chystá konferenční program pro seniorní výkonné zástupce firem z regionu EMEA. Patrick Moorhead, podle Apollo Research nejlepší americký analytik v oblasti technologií, vystoupí se svou keynote a zúčastní se interaktivního workshopu.

Rachel Bondiová ze společnosti Microsoft, platinového sponzora, bude více než 1000 zástupců e-tailerů, retailerů, distributorů a výrobců ICT a spotřební elektroniky na Distree EMEA 2013 prezentovat budoucí strategii firmy. Akce se uskuteční 19. – 22. 2. 2013 v Monaku.

Analytická společnost GfK poskytne v rámci své keynote přístup k datům o trhu na regionální úrovni a nabídne vhled do budoucích trendů v IT.

Součástí konference budou také přednášky pro specifické skupiny: summit pro distributory na rozvíjejících se trzích, summit pro evropské distributory, summit pro evropské retailery a e-tailery, a strategické fórum.

Fabrizio Valente, zakladatel v konzultantské společnosti Kiki Lab pronese řeč v rámci summitu pro retail a e-tail. Zaměří se na cross-channel strategie a na to, jak se retaileři mohou vypořádat s měnícím se chováním spotřebitelů nakupujících v e-tailu.

Společnost Context pak představí exkluzivní výsledky průzkumů ChannelWatch pro jednotlivé regiony.

cyber23

S natolik diverzifikovanou skupinou účastníků Distree EMEA se snažíme poskytnout flexibilní konferenční program, který pokryje hlavní oblasti celého odvětví, ale také nabídne příležitost pro hluboký vhled do specifických témat a regionů,“ vysvětlil v oznámení Farouk Hemraj, CEO a spoluzakladatel Distree events.

Již tradičně Distree EMEA uspořádá setkání a workshopy se zástupci výrobců a regionálních odborníků. Nebude chybět ani tzv. Fresh: A First Look at New Technology, kde budou prezentovány nejnovější produkty z oblasti IT a CE.

Zdroj: Distree events

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Ness slaví 30 let na českém trhu
Ness slaví 30 let na českém trhu
Skupina Adastra v roce 2022 utržila 5,6 miliardy korun, meziročně vyrostla takřka o třetinu
Skupina Adastra v roce 2022 utržila 5,6 miliardy korun, meziročně vyrostla takřka o třetinu
HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
IDC: Nositelná elektronika se zmátořila, trh ve druhém kvartálu vyrostl o 8,5 %
IDC: Nositelná elektronika se zmátořila, trh ve druhém kvartálu vyrostl o 8,5 %
CRIF: ČR je v krádežích e-mailových účtů na nelichotivém 16. místě
CRIF: ČR je v krádežích e-mailových účtů na nelichotivém 16. místě
AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu
AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu