Hlavní navigace

DPDgroup se mění na Geopost

3. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DPD
Název DPD v České republice zůstává, nové jméno získala mateřská společnost.

DPDgroup, mateřská společnost lokálního balíkového přepravce DPD, oznámila, že mění svůj název na Geopost. Skupina se dle svých slov rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií. Lokální brand DPD tato změna nijak neovlivní.

Pod mezinárodní značku Geopost budou spadat kompletní služby standardního doručování pro koncové zákazníky a firmy, jež zahrnují doručování na adresu, do boxu či do výdejního místa, i specializované doručování pro produkty, které musí splňovat speciální požadavky.

Třetí oblastí je pak divize New Commerce zaměřená na vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze skupiny v oboru.

Geopost dle svých slov věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.

Obrázek – Architektura značek Geopost

Zdroj: DPD

Čtěte dále

IDC: Globální trh nositelné elektroniky se letos dočká oživení
IDC: Globální trh nositelné elektroniky se letos dočká oživení
Google končí s Google Glass, sny o AR ještě nevzdává
Google končí s Google Glass, sny o AR ještě nevzdává
Ve velkém propouští i Accenture, rozloučí se s 19 000 zaměs­tnanci
Ve velkém propouští i Accenture, rozloučí se s 19 000 zaměs­tnanci
ComSource: Intenzita jednotlivých DDoS útoků na české firmy dál roste
ComSource: Intenzita jednotlivých DDoS útoků na české firmy dál roste
Obrazem: Experti z IT distribuce se sešli na eD Expo v Praze
Obrazem: Experti z IT distribuce se sešli na eD Expo v Praze
Eset: Adware zůstává v Česku úspěšný, cílí také na děti
Eset: Adware zůstává v Česku úspěšný, cílí také na děti