Hlavní navigace

Electro World se od 1. 9. mění na Datart

2. 9. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Datart
Datart přebírá prodejny, e-shop i zákaznické účty Electro Worldu včetně odpovědnosti za pojištění a doplňkové služby.

Od 1. 9. 2024 dochází v České republice k transformaci řetězce Electro World na Datart. Tato změna podle Datartu představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu.

Od stejného data se se e-shopy obou značek sjednotí, přičemž web electroworld.cz bude automaticky přesměrován na datart.cz. Současně začne postupný rebranding prodejen Electro World na Datart.

V rámci přeměny proběhne také převzetí zákaznických procesů Electro Worldu pod správu Datartu. Zákazníkům budou převedeny jejich zákaznické účty včetně veškeré nákupní historie, přičemž Datart zaručuje plynulé zajištění reklamací, výměn zboží a dokončení dodávek objednávek realizovaných v Electro Worldu.

CS24

Datart rovněž přebírá plnou odpovědnost za pojištění a další doplňkové služby sjednané u Electro Worldu, včetně automatického převodu nevyužitých částek na dárkových poukazech, čímž se zajišťuje kontinuita a důvěra zákazníků v kvalitu poskytovaných služeb.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
TD Synnex rozšiřuje nabídku pro ukládání a zálohování, uzavřel kontrakt s Object First
TD Synnex rozšiřuje nabídku pro ukládání a zálohování, uzavřel kontrakt s Object First
Arrow spojuje síly se Scality, rozšíří distribuci odolných úložných řešení
Arrow spojuje síly se Scality, rozšíří distribuci odolných úložných řešení
Pozvánka na Synology Experience Day 2024
Pozvánka na Synology Experience Day 2024
Ceny ChannelWorld Awards 2023 byly rozdány, AT Computers slaví double
Ceny ChannelWorld Awards 2023 byly rozdány, AT Computers slaví double
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?