Hlavní navigace

Eset spouští prémiovou servisní službu pro firmy

27. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Společnost Eset spustila v Evropě, na Blízkém východě a v Africe službu Eset Premium Support pro zákazníky z korporátního segmentu a malých a středních firem.

V rámci nové prémiové podpory bude speciální tým Esetu schopen zasáhnout s využitím bezpečnostních řešení Eset v kritické situaci do dvou hodin, uvádí výrobce.

Zákazníci budou moci využít specialisty společnosti Eset 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok.

„Se službou Eset Premium Support budeme schopni řešit bezpečnostní problémy ještě rychleji a mnohem efektivněji, a to s pomocí softwaru Eset a našich kvalifikovaných odborníků,“ uvedl v oznámení Ignacio Sbampato, obchodní a marketingový ředitel společnosti Eset.

Služba má firmám ušetřit část nákladů na IT i kapacitu interních IT zdrojů.

Reakce podpory v řádu hodin

Reakční dobu u kritických případů Eset stanovil na dvě hodiny (standardně je jeden pracovní den). Závažné případy budou řešeny v průběhu čtyř hodin.

Channelworld_ozveny

Tato služba je k dispozici nonstop (standardní podpora omezena na pracovní dny). Klient může taktéž sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti.

Dále mohou zákazníci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti Eset. Více informací naleznete na webu www.eset.com/business/services/premium-support.

Zdroj: Eset

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line