Hlavní navigace

GfK: Češi nejčastěji navštěvují řetězce Electro World a Datart

15. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Datart.cz
Podle studie agentury GfK v roce 2012 čeští zákazníci chodili nakupovat spotřební elektroniku z kamenných obchodů nejčastěji do řetězců Electro World a Datart. Kdo obsadil další místa?

Prodejny řetězců Electro World a Datart jsou nejčastěji navštěvovanými obchody s elektronikou v České republice. Tvrdí to alespoň studie agentury GfK.

Některou z prodejen řetězce Electro World v roce 2012 navštívilo 69 % respondentů a nakoupilo tam 42 % dotázaných. Do některé z prodejen sítě Datart v roce 2012 zavítalo 67 % respondentů a nakoupilo tam 44 % dotázaných.

Na třetím místě skončil, pro někoho možná překvapivě, řetězec IKEA

Další kamenné obchody, kam podle studie GfK čeští zákazníci v loňském kalendářním roce chodili častěji nakupovat spotřební elektroniku, jsou PlaneoExpert Elektro, TS Bohemia, Proton a Okay.

Na předních místech se objevují také značkové prodejny telekomunikačních operátorů O2 a Vodafone.

Zdroj: ceeretail.com

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu
AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
Ness slaví 30 let na českém trhu
Ness slaví 30 let na českém trhu