Hlavní navigace

Hisense v roce 2021 rekordně rostlo, utržilo 27 miliard dolarů

25. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Výrobce televizorů a zobrazovacích displejů v loňském roce dosáhl dvouciferného růstu. Rapidně vyskočil zejména zájem o laserové televize.

Společnost Hisense zveřejnila své konečné výsledky za rok 2021, z nichž vyplývá, že příjmy dosáhly historického maxima 27,2 miliardy dolarů. V meziročním srovnání si společnost polepšila o 33 %.

Příjmy ze zahraničí podle společnosti dosáhly 11,3 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 43 %; příjmy ze zámoří podle dat Hisense přitom tvořily 42 %.

Díky zaměření na klíčové technologické kompetence, poskytování vynikajících produktů i spotřebitelských zkušeností a zároveň realizaci vynikající marketingové strategie a efektivním realizačním schopnostem dosáhla společnost Hisense významných úspěchů na poli obchodních i finančních výsledků,“ uvedl prezident skupiny Jia Shaoqian.

Roste zájem o televizní obrazovky

Hisense uvádí, že zaznamenala výraznou poptávku po televizorech – růst tržeb z prodeje televizorů v USA přesáhl 32,8 %; v Mexiku 36,4 %. Celkový objem prodeje laserových televizorů Hisense v zámořských regionech meziročně vzrostl o 279 %.

Růst zaznamenala v roce 2021 také divize komerčních displejů Hisense Commercial Display. Společně s obrazovkami pro ultrazvuková a další lékařská i komerční zařízení se tak podílí na 323% meziročním růstu tržeb ze zahraničních prodejů této divize.

Cloud22

Hisense se v loňském roce rovněž zaměřilo na multidimenzionální marketingové kampaně, zejména v souvislosti s evropským fotbalovým šampionátem. V těch plánuje pokračovat i v roce 2022, kdy bude oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale.

Zdroj: Hisense

Čtěte dále

Salesforce kupuje Troops.ai, stane se součástí řešení Slack
Salesforce kupuje Troops.ai, stane se součástí řešení Slack
Jan Janík je innovation thought leader v IdeaSense
Jan Janík je innovation thought leader v IdeaSense
PCV Computers je distributorem značky Ruijie
PCV Computers je distributorem značky Ruijie
Salesforce: Pro téměř 90 % zákazníků je zážitek stejně důležitý jako produkt či služby
Salesforce: Pro téměř 90 % zákazníků je zážitek stejně důležitý jako produkt či služby
Eset: Kyberzločinci využili k odcizení hesel malware, kterým útočili i na Ukrajině
Eset: Kyberzločinci využili k odcizení hesel malware, kterým útočili i na Ukrajině
IDC: Globální výdaje na digitální transformaci se letos vyšplhají na 1,8 bilionu dolarů
IDC: Globální výdaje na digitální transformaci se letos vyšplhají na 1,8 bilionu dolarů