Hlavní navigace

HP představilo nové partnerské výhody v programech Amplify

6. 9. 2022
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © S.John - Fotolia.com
Nejzásadnější novinkou je plán HP rozšířit program HP Amplify na všechny trhy. Partneři rovněž ocení spuštění rozsáhlé vzdělávací platformy HP Curiocity.

Společnost HP představila na konferenci HP Amplify Executive Forum řadu nových partnerských výhod, jejichž cílem je posílit spolupráci s partnery a rozšířit možnosti vzdělávání a zapojení komunity.

Kromě novinek v rámci programu Amplify Data Insights informovala společnost o globálním rozšíření svého partnerského programu Amplify Impact, zaměřujícího se na udržitelnost, a představila novou platformu pro vzdělávání a zapojení partnerů HP Curiocity.

Všechny představené novinky podle společnosti staví na síle globálního partnerského programu HP Amplify, který je prvním partnerským programem svého druhu, optimalizovaným pro podporu dynamického rozvoje partnerů a poskytování konzistentních služeb koncovým zákazníkům.

Globální rozšíření programu

Program HP Amplify je postaven na jednotné integrované struktuře a partneři díky němu získávají informace, schopnosti a také nástroje pro spolupráci, jež napomáhají jejich růstu v prostředí probíhající digitální transformace, v němž prochází změnami také nákupní chování zákazníků.

V současné době poskytuje tento program více než 10 000 partnerům ve 43 zemích možnost připojit se k úsilí společnosti HP o dosažení dopadu v oblasti klimatických opatření, lidských práv a digitální rovnosti. Program má zatím mezi partnery úspěch, sebehodnocení dokončilo více než 80 % z nich.

Společnost HP v tomto kontextu oznámila, že se v průběhu příštích dvou let chystá HP Amplify postupně rozšířit celosvětově na všechny trhy. Možnost účastnit se tohoto programu tak po jeho rozšíření získají partneři všech typů (prodejci, maloobchodní a distribuční partneři) bez ohledu na jejich geografickou polohu.

Uznání pro partnery

HP také vyzvalo partnery, aby se přihlásili do soutěže o nové výroční ceny programu HP Amplify Impact, které ocení partnery v pěti kategoriích, včetně cen pro globální lídry programu Amplify Impact: za udržitelnost podnikání, opatření v oblasti klimatu, za strategie k zajištění diverzity, rovnosti a inkluze a ceny HP LIFE.

Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním předávání cen v prosinci 2022 a budou mít možnost veřejně propagovat svá ocenění pomocí odznaků a propagačních materiálů. Podrobnější informace získají partneři na Partnerském portálu HP, kde mohou sledovat své výsledky prostřednictvím žebříčku ocenění.

Zajímá vás Curiocity?

Nedávné studie podle HP zdůrazňují pozitivní vliv vzdělávání a prodeje ve spolupráci s partnery na konečný hospodářský výsledek. Společnosti, nabízející komplexní školicí programy, mají v průměru o 24 % vyšší ziskovou marži.

Celých 60 % prodejních profesionálů tvrdí, že jim prodej využívající spolupráci s partnery zvýšil produktivitu o více než 25 %. V reakci na tyto trendy a na základě zpětné vazby od partnerů vyvinula společnost HP novou platformu, jež nabízí rozšířené vzdělávání, zapojení komunity a odměny.

Platforma HP Curiocity se podle společnosti bude postupně zavádět od konce tohoto roku a poskytne partnerským obchodním zástupcům přístup k výjimečné spolupracující komunitě.

Zdroj: HP

Čtěte dále

SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
ComSource: Nejvíce útoků DDoS na české firmy mířilo z Ruska
ComSource: Nejvíce útoků DDoS na české firmy mířilo z Ruska
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WEDO, zvýšilo tržby
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WEDO, zvýšilo tržby
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám