Hlavní navigace

HP představuje globální partnerský program Amplify, nabídne větší flexibilitu

20. 7. 2020
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: HP
Zjednodušená globální struktura programu dle HP staví na dvou zákadních liniích, přičemž program odměňuje partnery za služby, spolupráci a rozvoj dovedností s přidanou hodnotou. První vlna programu bude spuštěna 1. 11. 2020.

Společnost HP představila nový partnerský program HP Amplify, jež je dle firmy optimalizovaný tak, aby partnerům umožnil dynamicky růst a poskytoval koncovým zákazníkům dlouhodobě spolehlivé služby.

Program je postaven na jednotné integrované struktuře; partneři díky němu získávají informace, dovednosti i nástroje potřebné pro spolupráci, která napomáhá růstu v prostředí probíhající digitální transformace.

HP uvádí, že nový program vstoupí v účinnost 1. 11. 2020 pro komerční partnery, retailoví partneři do něj budou převedeni v průběhu druhé poloviny roku 2021.

Program podporuje změnu vztahu k zákazníkům

HP Amplify sestává ze dvou hlavních linií – Synergy a Power, které stanovují úroveň jednotlivých odměn, a poskytuje partnerům flexibilitu umožňující investovat do služeb a dovedností s přidanou hodnotou. Čím více partner do těchto dovedností investuje, tím vyšší jsou jeho odměny.

Dnešní zákazníci očekávají efektivní, automatizované a personalizované služby. Chceme-li uspět v tomto měnícím se prostředí, v němž se novou měnou stávají data, musíme být schopni změnit svůj vztah k zákazníkům a přistupovat k nim individuálně, nikoli jen jako k tržnímu segmentu,“ uvedla Erika Lindauerová, ředitelka HP pro ČR a SR.

Výkon, dovednosti a spolupráce

Koncepce programu podle HP umožňuje realizovat progresivní strategie uvádění produktů a služeb na trh, využívající kombinaci transakčních, smluvních a hybridních modelů prodeje. Program se zaměřuje na tři základní pilíře: výkon, dovednosti a spolupráci.

Součástí programu tak je i nový systém měření a odměňování, který zohlední různé typy strategických činností vyvíjených partnery v holistickém prodejním procesu, od počtu registrací až po průměrnou hodnotu tržeb a míru udržení stávajících zákazníků.

Kromě výnosů z prodeje bude program stanovovat výši odměn také na základě rozvoje nových dovedností, včetně investic do rozvoje a zlepšování zaměstnanců v IT, nabídky služeb, zkušeností s elektronickým obchodem/vícekanálovou distribucí a spolupráce v oblasti zabezpečení dat.

Společnost HP bude v neposlední řadě spolupracovat s partnery na prohlubování jejich digitálních dovedností, jako jsou automatické cenové nabídky a objednávky, aby zákazníkům zajistila konzistentnější zákaznickou zkušenost napříč distribučními kanály.

Vedle nového programu i nová iniciativa

HP rozšiřuje program o iniciativu HP Amplify Impact, jež se zavazuje soustředit na postupný přechod k nízkouhlíkovému hospodářství, rozvoj inkluzivní kultury či otevření příležitosti ke vzdělávání a ekonomické prosperitě při současném posilování životaschopnosti a odolnosti místních komunit.

Partnerům, kteří se rozhodnou připojit k tomuto dobrovolnému závazku, poskytne společnost HP školení a podporu, pomůže jim identifikovat případné překážky na cestě k naplnění cílů, které si partneři chtějí stanovit, a poskytne jim poradenství při dosahování vytyčených cílů.

Zdroj: HP

Čtěte dále

Petra Heinrich Liedtke je novou viceprezidentkou VMwaru v EMEA
Petra Heinrich Liedtke je novou viceprezidentkou VMwaru v EMEA
Nový WEBCAST: HPE GreenLake - Vše jako služba
Nový WEBCAST: HPE GreenLake - Vše jako služba
Gartner: Dobré zprávy, globální trh IT letos vyroste o 5 %
Gartner: Dobré zprávy, globální trh IT letos vyroste o 5 %
Infor spouští nový Infor Marketplace
Infor spouští nový Infor Marketplace
Novinky od MMD: Zaměřeno na vášnivé hráče
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu