Hlavní navigace

IDC: V oblasti CRM jsou nejspokojenější zákazníci SAPu, Oracle nejlépe reflektuje potřeby trhu

7. 1. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Každoroční zpráva IDC Energy Insights hodnotila celkem sedm dodavatelů řešení softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a zákaznických informačních systémů (CIS), a to z pohledu spokojenosti zákazníků s dlouhodobým vlastnictvím systémů a reflektování potřeb trhu. Jak to dopadlo?

Společnost SAP dosáhla nejlepšího výsledku v oblasti spokojenosti zákazníků s dlouhodobým vlastnictvím a druhého nejlepšího výsledku v oblasti reflektování potřeb trhu. Zpráva u CIS řešení SAP ocenila především rozšíření funkcionalit, jasné záměry společnosti v oblasti integrace nástrojů pro chytré měření spotřeby energie nebo nové obchodní modely pro poskytovatele služeb v oblasti utilit.

Druhého nejlepšího celkového výsledku dosáhla společnost Oracle, u které autoři analýzy pozitivně hodnotili například schopnosti v oblasti optimalizace využívání a výkonnosti databáze. Jako třetí se umístila společnost Ventyx, u které autoři studie chválili například propojení aplikace business intelligence s funkcemi zákaznické péče a vyúčtování.

Výsledky celosvětové studie IDC zveřejnil právě SAP. Software CIS/CRM od lídra trhu v současné době používá více než 500 poskytovatelů služeb v oblasti utilit. Vedle IDC ohodnotila SAP jako vedoucího poskytovatele CIS řešení již třetí rok po sobě rovněž analytická firma Gartner. Další analytická firmy Utilipoint umístila SAP na první místo již čtvrtý rok po sobě.

Umístění největších dodavatelů v obou sledovaných kritériích

Umístění největších dodavatelů v obou sledovaných kritériích

Zdroj: SAP, IDC (leden, 2010)

Čtěte dále

IdeaSense spojuje síly s O2, společně v ČR inovují 5G sítě
IdeaSense spojuje síly s O2, společně v ČR inovují 5G sítě
Síť, spol. s r.o. se nově jmenuje Thein Digital
Síť, spol. s r.o. se nově jmenuje Thein Digital
Check Point: Vlna facebookových podvodů míří i na české uživatele
Check Point: Vlna facebookových podvodů míří i na české uživatele
IDC: Dodávky skládacích telefonů v roce 2026 překonají 40 milionů
IDC: Dodávky skládacích telefonů v roce 2026 překonají 40 milionů
Speciál: Jak si správně naplánovat reakci na kyberútoky
Speciál: Jak si správně naplánovat reakci na kyberútoky
Jiří Bracek vede vývoj technologií v Esetu
Jiří Bracek vede vývoj technologií v Esetu