Infor představil plány s partnery v ČR a SR

24. 11. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Infor, výrobce podnikového softwaru, představil na tiskové konferenci svou strategii v prodejním kanálu. Kam míří v České republice a na Slovensku?

Jean Phillipe Pommel, viceprezident channel EMEA, a Monika Vitásková, channel manažerka pro region střední a východní Evropu ve společnosti InforCelosvětově má Infor na 700 distribučních partnerů ve více než 77 zemích, 290 channel partnerů působí ve 45 zemích EMEA a vytváří 23 % příjmu z licencí Inforu. Na tiskové konferenci to uvedl Jean Phillipe Pommel, viceprezident channel EMEA.

Do roku 2013 výrobce plánuje dosahovat 20% meziroční míry růstu obratu z partnerské sítě. Cílem Inforu je nábor nových partnerů, vertikalizace partnerských řešení, segmentace trhu s nepřímým prodejem a nastavení nových obchodních pravidel.

Pro partnerský růst společnost nabídne nový školicí a certifikační program. V rámci certifikací budou partneři dosahovat statusu: certifikovaný, preferred a expert. Kurzy budou zaměřeny na předprodejní podporu, prodej, poradenství a podporu.

Co vertikála, to partner

S ohledem na svou produktovou specializaci, úroveň certifikace a obchodní výkonnost mohou partneři postupovat v úrovních associate, silver a gold. O uvedení nového partnerského programu jsme vás informovali v červnu.

Inform směřuje na jednotný program s přesně definovanými segmenty partnerského prodeje. Jean Phillipe Pommel uvedl, že se Infor bude snažit na českém trhu partnery specializovat a rozdělit pro jednotlivé vertikály, tak aby kvalitně obsloužili klienty a nekonkurovali si. Výrobce tak přechází z produktově zaměřeného přístupu na odvětvově cílený přístup.

Infor hledá nové partnery na českém i slovenském trhu

Monika Vitásková, channel manažerka pro region střední a východní Evropu, následně představila české a slovenské partnery.

Ve střední a východní Evropě má Infor cca 30 partnerů (v každé zemi 3-4). Pro tento region má v záměru nábor nových partnerů a jejich posilování. Cílem je také zajistit hladký přechod stávajících partnerů na nový program IPN.

bitcoin_skoleni

Stávajícími partnery na českém a slovenském trhu jsou Gemma (distributor s více než 80 zákazníky na českém a slovenském trhu), Inseko (řešení EAM), IT Euro (řešení ERP Business), LLP (řešení SunSystems), S&T (partner a exkluzivní distributor pro řešení Max+) a Softip (řešení PM).

Novými partnery je S&T v ČR a Beset v SR pro ERP Business. Do jednoho roku by Infor navýšit partnerskou síť 10 partnerů v ČR a SR. Primárně se bude jednat o partnery pro ERP a také pro supply chain management.

Zdroj: ChannelWorld, Infor

Čtěte dále

Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR