Hlavní navigace

Infor rozšiřuje podporu zákazníků

6. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Infor, výrobce podnikového softwaru, spustil portál pro zákazníky a nabízí nový tříúrovňový program podpory.

Infor Xtreme Support přináší vylepšenou podporu pro zákazníkyNový program podpory pojmenovaný Infor Xtreme Support zahrnuje, uživatelský portál a tři úrovně zákaznické podpory. Portál poskytuje zákazníkům přístup ke zdrojům kritické podpory včetně aktualizací, kompletní znalostní báze, webinářů a online komunity.

Novinkou je také ION Support Assistant (ISA) - automatizovaný nástroj pro shromažďování informací o softwaru Infor, který pomáhá rychlejšímu vyřešení problémů. Kromě toho ISA zvládá upozorňovat na potenciální nesrovnalosti a nabízí možnosti pro optimalizaci výkonu podnikových systémů.

K dispozici jsou tři úrovně podpory, které můžete zákazníkům nabídnout. Při objednání základního balíku Xtreme získají podporu pro neomezený počet incidentů, stálou online podporu prostřednictvím portálu, prioritní pozici ve frontě požadavků dle závažnosti incidentu, telefonní podporu, vzdálený přístup a podporu 24/5 pro kritické problémy. Xtreme Plus rozšiřuje nabídku o řešení kritických problémů do hodiny od nahlášení bez ohledu na datum a čas. Zároveň umožňuje přístup k interaktivním seminářům na portále. Nejvyšší programovou nabídkou je Xtreme Elite, kdy je každému zákazníkovi navíc přidělen vlastní accout manager.

 

bitcoin_skoleni

Zdroj: Infor

Čtěte dále

Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
Asus ExpertBook B9: vybavená kancelář pod kilogram
Upgrade domácí sítě pomocí Wi-Fi 6 routeru již od necelých 1 000,– Kč
Upgrade domácí sítě pomocí Wi-Fi 6 routeru již od necelých 1 000,– Kč
Fotoreportáž: Serverová konference Compos Distribution připomněla 20 let společnosti
Fotoreportáž: Serverová konference Compos Distribution připomněla 20 let společnosti
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje
Enehano: S chatboty či voiceboty už mají osobní zkušenost tři čtvrtiny Čechů
Enehano: S chatboty či voiceboty už mají osobní zkušenost tři čtvrtiny Čechů