Hlavní navigace

Jen necelá čtvrtina českých e-shopů má responzivní mobilní verzi (Twisto)

2. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © goodluz - Fotolia.com
Vyplývá to z výsledků studie Český košík, která bude představena 13. 9. na WebExpu.

Společnost Twisto oznámila uzavření sběru podkladů a vyhodnocování českých e-shopů pro studii Český košík.

Ta analyzovala a hodnotila e-shopy na základě uživatelských testů a metodiky vytvořenou společně se specialisty na elektonickou komerci Acomware, APEK, Heureka.cz a dalšími. 

Z analýzy například vyplynulo, že jen necelá čtvrtina e-shopů má mobilní (responzivní) verzi webu, průměrná doba reakce zákaznické podpory činí 6,86 hodin a dokončení objednávky může trvat až pět minut.

Detaily, vyhodnocení a žebříčky studie Český košík budou zveřejněny 13. 9. na konferenci WebExpo v Praze. 

Zdroj: Twisto

Čtěte dále

Intel se otřásá, ve čtvrtém kvartálu 2022 mu dvouciferně propadly tržby
Intel se otřásá, ve čtvrtém kvartálu 2022 mu dvouciferně propadly tržby
Jan Baláš je obchodním ředitelem společnosti Skladon
Jan Baláš je obchodním ředitelem společnosti Skladon
Accenture: Situace na poli čipů se zlepší nejpozději v roce 2024
Accenture: Situace na poli čipů se zlepší nejpozději v roce 2024
Jeden konektor vládne všem, jeden jim všem káže?
Jeden konektor vládne všem, jeden jim všem káže?
ATC zařazuje do nabídky nový produkt Evoloop
ATC zařazuje do nabídky nový produkt Evoloop
GFI Software: České firmy čelí vlně falešných e-mailů
GFI Software: České firmy čelí vlně falešných e-mailů