Hlavní navigace

Jen necelá čtvrtina českých e-shopů má responzivní mobilní verzi (Twisto)

2. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © goodluz - Fotolia.com
Vyplývá to z výsledků studie Český košík, která bude představena 13. 9. na WebExpu.

Společnost Twisto oznámila uzavření sběru podkladů a vyhodnocování českých e-shopů pro studii Český košík.

Ta analyzovala a hodnotila e-shopy na základě uživatelských testů a metodiky vytvořenou společně se specialisty na elektonickou komerci Acomware, APEK, Heureka.cz a dalšími. 

Z analýzy například vyplynulo, že jen necelá čtvrtina e-shopů má mobilní (responzivní) verzi webu, průměrná doba reakce zákaznické podpory činí 6,86 hodin a dokončení objednávky může trvat až pět minut.

Detaily, vyhodnocení a žebříčky studie Český košík budou zveřejněny 13. 9. na konferenci WebExpo v Praze. 

Zdroj: Twisto

Čtěte dále

Obrazem: Maifest s SWS aneb pivní festival v Peci pod Sněžkou
Obrazem: Maifest s SWS aneb pivní festival v Peci pod Sněžkou
Vshosting: Českým e-shopům se do budoucna vyplatí hledat klientelu v zahraničí
Vshosting: Českým e-shopům se do budoucna vyplatí hledat klientelu v zahraničí
IBM posiluje možnosti zabezpečení dat, kupuje společnost Polar Security
IBM posiluje možnosti zabezpečení dat, kupuje společnost Polar Security
Lenovo vloni oslabilo o 14 %, rostou řešení pro infrastrukturu a služby
Lenovo vloni oslabilo o 14 %, rostou řešení pro infrastrukturu a služby
ComSource: Hlavním zdrojem DDoS útoků na české firmy se stává Asie
ComSource: Hlavním zdrojem DDoS útoků na české firmy se stává Asie
Veeam: Drtivá většina kyberútoků se zaměřuje na zálohovací úložiště
Veeam: Drtivá většina kyberútoků se zaměřuje na zálohovací úložiště