Hlavní navigace

Jiří Vytlačil je generálním ředitelem společnosti Axians redtoo

14. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Axians redtoo
Nový generál si do Axians přináší osmnáct let zkušeností z oblasti ICT. V minulosti působil například ve společnostech O2, Cleverance nebo Servodata. Jeho cílem je rozšiřovat aktivity firmy skrze vnitřní vývoj i akvizice.

Společnost Axians redtoo oznámila, že k 1. 9. 2018 jmenovala Jiřího Vytlačila na pozici generálního ředitele. Společnost patří do nadnárodní skupiny Axians, která se označuje za jednoho z předních hráčů na evropském trhu IT služeb a lídra digitalizace.

Jiří Vytlačil se na poli informačních a komunikačních technologií pohybuje více než 18 let a v minulosti působil například ve společnostech Servodata, Cleverlance nebo Telefónica O2. Do Axians si tak přináší řadu zkušeností s technologiemi a projekty.

Mým hlavním cílem je využít úžasného potenciálu kolegů a celé skupiny a organicky i akvizičně rozvíjet strategické kompetence a služby pro lokální i globální trh,“ naznačil Jiří Vytlačil, kam se budou ubírat jeho plány.

MMF24

Jiří Vytlačil vystudoval Fakultu elektrotechnickou ČVUT v Praze se specializací na systémovou integraci, algoritmizaci a grafiku. Energii dobíjí se svou rodinou, se dvěma syny, se kterými rád sportuje a cestuje. Mezi jeho koníčky patří volejbal a hory.

Zdroj: Axians redtoo

Čtěte dále

Electro World se od 1. 9. mění na Datart
Electro World se od 1. 9. mění na Datart
Martin Moravec je One Lenovo channel sales leader v Lenovu
Martin Moravec je One Lenovo channel sales leader v Lenovu
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
IDC: Svět investuje do umělé inteligence, výdaje v roce 2028 překonají 630 miliard dolarů
IDC: Svět investuje do umělé inteligence, výdaje v roce 2028 překonají 630 miliard dolarů
Pozvánka na Synology Experience Day 2024
Pozvánka na Synology Experience Day 2024
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?