Hlavní navigace

Kateřina Trčalová vede marketing systémů Helios v Asseco Solutions

25. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Asseco Solutions
Trčalová do Asseca nastoupila v roce 2006, dříve pracovala ve společnosti Delta pekárny. V nové roli plánuje pokračovat v budování mediálního obrazu značky Helios.

Společnost Asseco Solutions oznámila, že na pozici šéfky marketingového oddělení byla jmenována Kateřina Trčalová. Ta v Assecu působí od roku 2006, v průběhu let vystřídala několik pozic v oblasti marketingu.

Trčalová v minulosti působila na analytické pozici v obchodním controllingu společnosti Delta pekárny (dnešní United Bakeries). Je absolventkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulty managementu a ekonomiky, magisterský program Podniková ekonomika.

Být vedoucí marketingu je velká výzva a těší mě, že mohu přímo ovlivňovat komunikaci značky Helios a nadále hodlám pokračovat v budování jejího mediálního obrazu,“ uvedla Trčalová.

Kateřina Trčalová je vdaná a má dva syny. Svůj volný čas nejraději tráví společně s rodinou – v přírodě, na výletech, při sportu. Ve velké oblibě mají i kulturu, jako divadlo, výstavy, hudbu či film. Mezi její další záliby patří výtvarné kurzy, jóga a vinylové desky.

Zdroj: Asseco Solutions

Čtěte dále

Eset: Kyberzločinci využili k odcizení hesel malware, kterým útočili i na Ukrajině
Eset: Kyberzločinci využili k odcizení hesel malware, kterým útočili i na Ukrajině
Salesforce kupuje Troops.ai, stane se součástí řešení Slack
Salesforce kupuje Troops.ai, stane se součástí řešení Slack
Salesforce: Pro téměř 90 % zákazníků je zážitek stejně důležitý jako produkt či služby
Salesforce: Pro téměř 90 % zákazníků je zážitek stejně důležitý jako produkt či služby
PCV Computers je distributorem značky Ruijie
PCV Computers je distributorem značky Ruijie
Jan Janík je innovation thought leader v IdeaSense
Jan Janík je innovation thought leader v IdeaSense
IDC: Globální výdaje na digitální transformaci se letos vyšplhají na 1,8 bilionu dolarů
IDC: Globální výdaje na digitální transformaci se letos vyšplhají na 1,8 bilionu dolarů