Hlavní navigace

Komix dokončil proměnu firemní identity

4. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Komix
Společnost Komix představením nového loga dokončila projekt změny své korporátní identity.

Společnost Komix v rámci dlouhodobé změny korporátní identity upravila obchodní strategii, strukturu produktového portfolia a svůj hlavní podnikatelský cíl vyjádřila sloganem „Dáváme technologiím smysl“. Nyní přeměnu dokončila představením nového firemního designu, zejména loga, jímž se bude společnost odteď prezentovat.

Nová image společnosti Komix je založena na využití prvků infografiky. „Současným světem hýbe nepředstavitelné množství nejrůznějších informací. Každým dnem se jejich počet zvyšuje – přibývají nové, stávající se mění, aktualizují. Infografika patří k moderním nástrojům komunikace a umožňuje rychle a snadno vstřebat velké množství informací,“ uvedl k novému konceptu ředitel společnosti Tomáš Rutrle.

Přeměna image společnosti prochází napříč všemi prvky vizuální komunikace - od nového loga, přes změnu podoby produktových letáků, tiskových materiálů, prezentací, vizitek, inzerce až po nový vzhled firemní webové prezentace.

Zdroj: Komix

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Zuzana Švecová jmenována novou generální ředitelkou Cisco ČR
Zuzana Švecová jmenována novou generální ředitelkou Cisco ČR
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
Sophos: Počet ransomwarových útoků na maloobchod se snížil, zotavení je ale dražší
Sophos: Počet ransomwarových útoků na maloobchod se snížil, zotavení je ale dražší
IDC: Svět investuje do umělé inteligence, výdaje v roce 2028 překonají 630 miliard dolarů
IDC: Svět investuje do umělé inteligence, výdaje v roce 2028 překonají 630 miliard dolarů
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
Electro World se od 1. 9. mění na Datart
Electro World se od 1. 9. mění na Datart