Hlavní navigace

Lidé: Pavel Jankovský posiluje marketing O2

22. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Telefónica
Novým ředitelem marketingové komunikace společnosti Telefónica (O2) se stal Pavel Jankovský. S jakými zkušenostmi přichází? Co vše bude mít na starost?

Telefónica, která na českém trhu poskytuje telekomunikační služby pod značkou O2, má nového ředitele pro marketingovou komunikaci. Stal se jím Pavel Jankovský, který tak kromě marketingové komunikace bude zodpovědný za sponzorské aktivity, věrnostní programy a mobilní marketing O2 Media.

Věřím, že Pavlovy zkušenosti pomohou naší firmě při dalším budování pozice značky O2 na českém trhu a že s jeho přispěním navážeme na úspěšné spuštění revolučních tarifů Free,” uvedl ve zprávě pro média Jiří Dvorjančanský, ředitel divize Marketing ve společnosti Telefónica Czech Republic.

Pavel Jankovský se v posledních čtyřech letech věnoval návrhům komunikačních strategií pro velké firemní zákazníky z České republiky i mimo ni. Pracoval pro televizní skupinu Prima, kdy měl na starost kompletní rebranding jejího hlavního kanálu a zároveň zavedení kanálu Prima Cool.

Zdroj: Telefónica

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

NIS2READY: Na nové kyberbezpečnostní povinnosti zatím není připraveno 86 % firem
NIS2READY: Na nové kyberbezpečnostní povinnosti zatím není připraveno 86 % firem
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024
Obrazem: Gamingový hardware v hlavní roli na Asbis Techplay 2024
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
IDC: Globální výdaje na DX se do roku 2027 vyšplhají na 4 biliony dolarů
N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
N-able: Pro 45 % MSP je nejdůležitější udržet krok s novými technologiemi
AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
AT Computers rozšiřuje spolupráci s HPE
Arrow Electronics podepsal novou distribuční smlouvu na VMware pro Evropu
Arrow Electronics podepsal novou distribuční smlouvu na VMware pro Evropu