Hlavní navigace

Mall Pay slaví rok na trhu, zaznamenal 500% nárůst počtu transakcí

12. 11. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Mall Pay
Po roce fungování se Mall Pay dostal k 70 tisícům zákazníků, zhruba pětina z nich službu využívá pravidelně. Průměrná hodnota transakce je aktuálně 1 200 Kč.

Platební služba Mall Pay ze skupiny Mall Group slaví první rok na trhu. Společnost uvádí, že služba celkově oslovila více než 70 000 zákazníků a za posledních dvanáct měsíců narostla v počtu transakcí o 500 %.

Zároveň se jí podařilo dokončit vstup strategického partnera ČSOB a do budoucna se chystá představit například vlastní platební kartu. V příštím roce služba dle vyjádření Mallu cílí až na 100 000 aktivních zákazníků a stovku partnerů.

5 000 častých zákazníků

Historie Mall Pay sahá do roku 2014, kdy vznikla služba Kup Najisto, která jako jedna z prvních začala nabízet českým zákazníkům odloženou platbu. Po začlenění do skupiny Mall Group pak ke konečnému rebrandingu, obměně týmu i strategie a vznikl tak současný Mall Pay.

Asi pětina z 70 000 zákazníků služby nakupuje pravidelně, přes 5 000 z nich se pak dle společnosti řadí mezi časté zákazníky, kteří nakupují pomocí odložené platby několikrát za měsíc. Průměrná hodnota transakce je nyní 1 200 Kč.

Mall Pay v současné době čeká integrace do platební brány ČSOB nebo rozšíření doplňkových služeb. Samotná odložená platba se tak v rámci celé platební služby stane jedním z vícero benefitů.

Sestavujeme celý ekosystém partnerských benefitů, které budou moci zákazníci pravidelně využívající Mall Pay čerpat. Ať už se jedná o dopravu zdarma u jednotlivých e-shopů, výrazně delší dobu splatnosti nebo automatické slevy na nákupy,“ zmiňuje Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

Odložená platba je podle Kolesy nejrychleji rostoucí platební metodou současné e-commerce. Do dvou let by podle něj mohlo pomocí odložené platby zajištěno kolem 5 % všech nákupů v české e-commerce.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
SWS získala cenu Business Superbrands pro rok 2022
Zákaznickému servisy Alzy vypomáhá umělá inteligence Alzee
Zákaznickému servisy Alzy vypomáhá umělá inteligence Alzee
Sophos: Co přinesly kyberútoky ve válce na Ukrajině
Sophos: Co přinesly kyberútoky ve válce na Ukrajině
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WE|DO, zvýšilo tržby
Allegro započalo konsolidaci Mall Group a WE|DO, zvýšilo tržby
Check Point: České organizace ohrožuje zlodějský malware
Check Point: České organizace ohrožuje zlodějský malware
ComSource: Nejvíce útoků DDoS na české firmy mířilo z Ruska
ComSource: Nejvíce útoků DDoS na české firmy mířilo z Ruska