Hlavní navigace

Oracle kupuje Datalogix kvůli cílení on-line reklamy

24. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Oracle, Datalogix
Oracle se domnívá, že velké množství reklamních investic je vynakládáno bez efektu. Marketérům chce pomoci skrze nástroje Datalogix.

Oracle odsouhlasil nákup společnosti Datalogix za blíže nespecifikovanou cenu. Chce tím poskytnout marketérům lepší porozumění toho, co zákazníci dělají, říkají a nakupují a pomoci jim měřit efektivitu různých kampaní a reklamních kanálů.

Datalogix agreguje data od 1 500 partnerů, u kterých 100 milionů domácností utratí ročně více než dva biliony dolarů. Jejich analýzou pomáhá svým zákazníkům cílit reklamu a zlepšit prodeje.

Oracle plánuje napojit službu Datalogix, která poskytuje data o výdajích svým zákazníkům skrze cloudový nástroj, na své cloudové služby přes Oracle Identity Graph. To má podle Oraclu umožnit spojení identit zákazníků a vytvoření lepších profilů, které mohou být použity pro personalizaci on-line a mobilních služeb a dokonce pro cílení v offline prostředí a TV.

Orace se zavázal udržovat existující produktovou mapu Datalogixu. Společnosti neoznámily termín dokončení integrace.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
Obrazem: Asbis uspořádal arkádové BYOS
IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
IDC: Výdaje na cloudovou infrastrukturu rostou ve většině regionů
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb IT jako cesta k úsporám