Hlavní navigace

SmartEmailing: Nejvíce obchodních sdělení míří na doménu Seznam.cz

12. 12. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Melpomene - Fotolia.com
Z více než 5,7 milionu unikátních e-mailových adres, na které během průzkumu putovala obchodní sdělení českých e-shopů a dalších podniků, jich přes polovinu tvořily adresy na doméně Seznam.cz. Tam míří dvakrát více obchodních sdělení než na doménu Gmail.com, jež se umístila druhá.

Aplikace SmartEmailing zkoumala, na které domény nejčastěji míří obchodní sdělení tuzemských e-shopů a dalších podniků. Průzkum odhalil, že více než polovina unikátních adres – přes 2,45 milionu – se nacházela na doméně Seznam.cz.

Druhou nejčastější doménou, na kterou obchodní sdělení putovala, byl Gmail.com. „Při 1,205 milionu unikátních schránek se vzhledem ke konkurenčnímu Seznamu jedná o necelou polovinu,“ upřesnila Kateřina Fišerová, manažerka SmartEmailingu.

Třetí příčku pak podle SmartEmailingu obsadilo Centrum.cz s 286 665 unikátními adresami, následované doménou E-mail.cz, která spadá pod Seznam, s 274 891 e-mailovými adresami. Pátá pak skončila slovenská doména Azet.sk se 116 540 schránkami.

Nižší čísla, zpravidla v řádech jednotek tisíc e-mailových schránek, pak připadla na domény různých firem a bank, v případě některých kampaní pak e-maily směřovaly například i na adresy tuzemských mediálních domů a vydavatelství.

Zdroj: SmartEmailing

Čtěte dále

Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů
Salesforce ve třetím čtvrtletí udržel solidní růst, utržil 7,8 miliardy dolarů
Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem
Pavel Salák (TD SYNNEX): Jsme globální firma s lokálním obličejem
Jaroslav Hrdinka je technickým ředitelem společnosti ČMIS
Jaroslav Hrdinka je technickým ředitelem společnosti ČMIS
AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
AT Computers posiluje bezpečnost při přihlašování na web
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy
Seyfor: Dva ze tří zaměstnanců v ČR občas válčí s firemními programy
IDC: Rozšířená a virtuální realita do roku 2026 skokově porostou
IDC: Rozšířená a virtuální realita do roku 2026 skokově porostou