Hlavní navigace

Toshiba otevřela v Praze call-centrum pro poprodejní podporu

1. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © reji - Fotolia.com
Toshiba Europe otevřela v Praze a Istanbulu centrální evropské call-centrum, které bude řešit poprodejní servis pro notebooky a televize. Kdy bude dostupné?

Toshiba otevřela v Praze call-centrum pro poprodejní podporu Nové call-centrum společnost Tosbiba zajišťující poprodejní servis pro notebooky a televizory má fungovat jako zdroj diagnosticikých a konzultačních služeb.

Operátoři budou v rámci telefonnické podpory podle výrobce schopni nabídnout odpovědi na všechny poprodejní záležitosti, a to i v češtině a slovenštině.

Call-centrum můžete kontaktovat na telefonní lince +420 296 739 006 a to od pondělí do pátku mezi 9 a 18 hodinou.

Úkolem telefonické centrály je určit, zda se jedná o hardwarovou záležitost a volajícímu přidělit vhodného servisního partnera v rámci jeho lokality. V případě problému způsobeného chybějícím či špatným ovladačem, nastavením BIOSu či chybějícím updatem, nabídne operátor radu a pokusí se problém vyřešit přes telefon.

Druhou funkcí telefonického centra je prodej rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky.

MIF22

Hlavním cílem tohoto kroku je podělit se s našimi zákazníky o prvotřídní počítačové zkušenosti a spolu s nimi dál hledat nové  cesty, jak vylepšit náš vzájemný vztah,“ uvedl v tiskovém oznámení Markus Kopold, ředitel péče o zákazníky, digitální produkty a služby, střední a jihovýchodní Evropy, Turecka, Izraele.

Call-centrum řídí systém Sellbytel od poskytovatele služeb v oblasti prodejní podpory.

Zdroj: Toshiba

Čtěte dále

Obrazem: TD Fest na Císařské louce
Obrazem: TD Fest na Císařské louce
Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
Obrazem: Návrat konference eD Forum v brazilském rytmu
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu
Gartner: Globální trh PC v posledním kvartálu klesl, za celý rok ale vyrostl o desetinu
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky
IDC: Konec euforie na celosvětovém trhu nositelné elektroniky
Novinky od MMD: Zaměřeno na vášnivé hráče