Hlavní navigace

VMwaru se dařilo, ve fiskálním roce 2023 utržil přes 13 miliard dolarů

13. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: andranik123 @ fotolia.com
Společnost dál těží ze zájmu o předplatné a SaaS a těší se na dokončení fúze s Broadcomem.

Společnost VMware oznámila své hospodářské výsledky za čtvrtý kvartál a celý fiskální rok 2023, z nichž vyplývá, že výnosy v posledních třech měsících fiskálního období vzrostly o 5 % na 3,71 miliardy dolarů. Za celý rok si pak VMware polepšil o 4 % na 13,35 miliardy.

Výnosy z prodeje licencí, SaaS a předplatného v posledním čtvrtletí podle společnosti činily 2,03 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 7 % oproti stejnému období fiskálního roku 2022. Tahounem jsou zejména předplatná a SaaS – tento segment meziročně poskočil o 36 % na 1,18 miliardy.

Za celý rok vzrostly výnosy z předplatného a SaaS o 25 % na 4 miliardy dolarů, čímž VMwaru dopomohly připsat si 8% růst z celkového segmentu licencí, SaaS a předplatného na 6,85 miliard.

S výsledky za fiskální rok 2023 jsme velmi spokojeni. Tyto výsledky odrážejí stálý zájem zákazníků o naši multicloudovou nabídku a naši schopnost pomáhat firmám s chytrým přístupem ke cloudu,“ komentoval výsledky Raghu Raghuram, generální ředitel společnosti VMware.

top100

Těšíme se na fúzi se společností Broadcom, jejíž uzavření se očekává v tomto fiskálním roce, protože naše společná řešení umožní zákazníkům větší výběr a flexibilitu při vytváření, provozování, správě, propojení a ochraně jejich aplikací ve velkém měřítku,“ dodal.

Zdroj: VMware

Čtěte dále

IDC: Globální trh nositelné elektroniky se letos dočká oživení
IDC: Globální trh nositelné elektroniky se letos dočká oživení
ComSource: Intenzita jednotlivých DDoS útoků na české firmy dál roste
ComSource: Intenzita jednotlivých DDoS útoků na české firmy dál roste
Obrazem: Experti z IT distribuce se sešli na eD Expo v Praze
Obrazem: Experti z IT distribuce se sešli na eD Expo v Praze
Eset: Adware zůstává v Česku úspěšný, cílí také na děti
Eset: Adware zůstává v Česku úspěšný, cílí také na děti
David Filippov je obchodním ředitelem Skip Pay
David Filippov je obchodním ředitelem Skip Pay
Google končí s Google Glass, sny o AR ještě nevzdává
Google končí s Google Glass, sny o AR ještě nevzdává