Hlavní navigace

Zboží.cz dostane novou podobu, v současnosti běží betaverze

12. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Zboží.cz
Nová podoba portálu má přinést větší jednoduchost, automatické nabídky příslušenství ke kupovaným produktům a více informací.

Server Zboží.cz začíná před startem hlavní nakupovací sezony testovat novou podobu, která má zjednodušit hledání produktu a případně zákazníkovi nabídnout kompletní příslušenství či alternativu nákupu.

Portál se v současnosti nachází v betaverzi. Kromě grafických úprav bude domovská stránka nově nabízet čtyři tipy na nákup. Největší změny však na nakupující čekají při hledání samotných produktů.

Například při vyhledávání mobilního telefonu se kromě samotného výrobku zobrazí i výpis dalších souvisejících kategorií (adaptéry, pouzdra, nabíječky atd.). Mezi těmito kategoriemi se půjde pohybovat díky navigaci na levé straně. Ve výpisu produktů nově nakupující naleznou také možnost rovnou přejít do obchodu.

„Česká republika je rájem e-shopů s nejrůznějším sortimentem. Zákazník se tak může v této záplavě nabídek jednoduše ztratit. Tomu jsme chtěli na Zboží.cz zamezit a nabídnout lidem všechny informace o zboží na jednom místě a v novém jednoduchém designu,“ uvedl Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

cyber23

Změnami přošel i detail produktu, který nově neslouží jen k porovnání cen. Výpis obchodů, kde je zboží dostupné, se naopak zkrátil jen na 5 nabídek (kompletní výpis bude na kliknutí). Volný prostor portál využil k zobrazení doplňkových informací a hodnocení uživatelů.

Zdroj: Seznam.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu
AT Computers vyhlášeno Lokálním výrobcem počítačů Microsoftu
IDC: Nositelná elektronika se zmátořila, trh ve druhém kvartálu vyrostl o 8,5 %
IDC: Nositelná elektronika se zmátořila, trh ve druhém kvartálu vyrostl o 8,5 %
Ness slaví 30 let na českém trhu
Ness slaví 30 let na českém trhu
HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
HPE: IT lídři se obávají o bezpečnost technologických inovací
Skupina Adastra v roce 2022 utržila 5,6 miliardy korun, meziročně vyrostla takřka o třetinu
Skupina Adastra v roce 2022 utržila 5,6 miliardy korun, meziročně vyrostla takřka o třetinu
CRIF: ČR je v krádežích e-mailových účtů na nelichotivém 16. místě
CRIF: ČR je v krádežích e-mailových účtů na nelichotivém 16. místě