Hlavní navigace

Zoom dál cílí na zákaznickou podporu, kupuje Solvvy

17. 5. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Po neúspěšném pokusu o koupi Five9 v loňském roce se Zoom opět snaží posílit svou rodící se nabídku softwaru pro kontaktní centra.

Společnost Zoom, jež provozuje stejnojmennou videokonferenční platformu, oznámila akvizici společnosti Solvvy. Ta se zabývá konverzační umělou inteligencí a automatizačními řešeními pro kontaktní centra.

Solvvy nabízí samoobslužné funkce pro zákaznickou podporu s prvky AI, jejichž primární funkcí je ulehčit týmům zákaznické podpory vyřizování jednoduchých požadavků ještě předtím, než budou podstoupeny lidské pracovní síle.

Finanční podrobnosti akvizice nebyly zveřejněny, očekává se, že transakce bude uzavřela v první polovině příštího roku. Zoom má v plánu začlenit software i tým společnosti Solvvy do své nabídky pro kontaktní centra.

Není to přitom poprvé, co Zoom v této oblasti posiluje. Společnost už v roce 2021 oznámila, že má v úmyslu převzít společnost Five9, z té ovšem nakonec nešlo. V únoru letošního roku pak Zoom spustil vlastní video-optimalizovanou platformu pro zákaznická centra.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Acronis: Jedna z pěti organizací zažije kvůli ransomwarovému útoku výpadek provozu
Acronis: Jedna z pěti organizací zažije kvůli ransomwarovému útoku výpadek provozu
ComSource: Průměrné výkupné u kyberútoků je šest milionů korun
ComSource: Průměrné výkupné u kyberútoků je šest milionů korun
Alza.cz obnovuje spolupráci s Heureka.cz, její nabídka se vrátí na srovnávač
Alza.cz obnovuje spolupráci s Heureka.cz, její nabídka se vrátí na srovnávač
Aitcom je Select Partnerem společnosti Schneider Electric
Aitcom je Select Partnerem společnosti Schneider Electric
HPE odhalilo nový partnerský program Partner Ready Vantage
HPE odhalilo nový partnerský program Partner Ready Vantage
Heureka: Česká e-commerce se blíží úrovni loňského roku
Heureka: Česká e-commerce se blíží úrovni loňského roku