Hlavní navigace

PROČ POTŘEBUJETE CALL CENTRUM

Redakce  | 24.5.2023 16:03

Sdílet

JOYCE ČR, s r.o.
Termín a čas konání: 29.5. 2023 (14:00) - 29.5. 2023 (15:00)
Typ akce: webinář
Cena: 0
Pořadatel: Joyce ČR
Místo konání: online
Více informací: https://register.gotowebinar.com/register/1233725045270030422?source=joyce

Věděli jste, že 79 % spotřebitelů dává přednost telefonickému kontaktu se zákaznickou podporou? Téměř 9 z 10 společností má navíc telefonní linky pro zákaznický servis. V dnešním byznysu slouží call centrum jako hlavní kontaktní místo mezi zákazníky a firmami. 


Ústředny Yeastar řady P bezproblémově integrují funkce call centra a sjednocené komunikace. Připojte se s námi na poutavý webinář, který jde za hranice pouhého prodeje krabic.

KDY: pondělí 29.května ve 14:00, délka trvání 60 minut

CO SE DOZVÍTE?

✅  Definice call centra, aneb více než jen masové telefonní hovory.

✅  Řešení pro zákazníky, ukažte, proč je Call Center řešení výhodné.

✅  Výhody pro vaši firmu, prodávejte spíše služby než krabice.

A navíc malý dárek! Připojte se a získejte 50% slevu na licence!

Těšíme se na Vás!

Tým Joyce & Yeastar

Redakce  | 24.5.2023 16:03
Redakce nenese zodpovědnost za správnost a platnost uvedeného textu. Obsah vkládají distributoři a výrobci.