Věděli jste, že 79 % spotřebitelů dává přednost telefonickému kontaktu se zákaznickou podporou? Téměř 9 z 10 společností má navíc telefonní linky pro zákaznický servis. V dnešním byznysu slouží call centrum jako hlavní kontaktní místo mezi zákazníky a firmami.
Ústředny Yeastar řady P bezproblémově integrují funkce call centra a sjednocené komunikace. Připojte se s námi na poutavý webinář, který jde za hranice pouhého prodeje krabic.
KDY: pondělí 29.května ve 14:00, délka trvání 60 minut
CO SE DOZVÍTE?
✅ Definice call centra, aneb více než jen masové telefonní hovory.
✅ Řešení pro zákazníky, ukažte, proč je Call Center řešení výhodné.
✅ Výhody pro vaši firmu, prodávejte spíše služby než krabice.
A navíc malý dárek! Připojte se a získejte 50% slevu na licence!
Těšíme se na Vás!
Tým Joyce & Yeastar