Čtyřmi českými a jedním slovenským setkáním prošlo na 1489 lidí, z toho na 928 unikátních resellerů, a proběhlo na 94 prezentací a workshopů, tj. průměrně na 19 na jedno setkání. Výstavek si reselleři mohli prohlédnout celkem 142, tj. průměrně 28 na setkání. Samotný název jistě způsobil v hlavách zvaných očekávání neočekávaného a všichni hádali, co jim letos náš marketing připravil – a že se z názvu dalo tušit leccos.
Účastníci hned při vstupu do hotelu ochutnali první „prasárničku“, a to welcome drink s názvem „Galiano hot shot“ a mohli si vychutnat vanilkový likér, kávu a šlehačku v jednom. Dále jim půvabné hostesky, oblečené jako burlesky, předaly jejich osobní placku se jménem a nechaly jim vybrat tričko „Jsem požitkář…“ s motivy „prasárniček“ – zastoupeny byly drinky, káva, maso, sladkosti a uzeniny, a v tomto duchu byla také vyladěna výzdoba – všude ze stropů visely papírové dortíčky, donuty, čokobonbóny, párečky, kávičky... A to také naznačovalo, na co se všichni mohli přes den i večer těšit - na různých místech hotelu byly rozmístěny dřevěné stánky, u nichž se zákazníci mohli v průběhu celého dne zastavit a ochutnat dobroty, které při větší konzumaci lze označit za již zmíněné „prasárničky“! Nechyběl stánek s čokoládou, zákusky a zmrzlinou, stánek s výběrovou kávou pro fajnšmekry značky Rebelbean či jeden další s kávou různě namíchanou se smetanou, šlehačkou či likéry. Ve venkovních prostorech se nacházely stánky s čerstvě uzeným masem, klobásami a sýry, se zabíjačkou či vynikajícími paštikami „Od Martina“. A večer pak nechyběl ani koktejlový stánek se šikovnými barmany.
Ráno resellery do kongresového sálu opět zval Martin Wanke na zahajovací přednášku, kde byli účastníci rozděleni do 5 týmů a hostesky je vodily na jednotlivé workshopy. Na nich ti aktivnější účastníci získávali malé plastové donuty, které si mohli směnit v tombole za hezké i chutné odměny – nejvýše ceněnou odměnou byly jako obvykle projektory a tiskárny EPSON, které jsou již léta bonusem na ATC setkáních, dále tam reselleři objevili produkty TP-Link, ASUS, iGET, Tenda, pivní soudky i ponožky, slivovice a ořechovky, balíčky výběrové kávy, knihy o grilování i přípravě koktejlů, dámské župany, masážní válečky i antistresové hračky, plyšové husy i nafukovací lehátka/ledňáky, bonboniéry i Haribo medvídky a mnoho dalšího.
V hlavní odpolední prezentaci ATC shrnul Petr Vaněk vývoj IT distribučního trhu z pohledu tržeb, prodaných kusů počítačů a notebooků, i retailu a online obchodu. Mluvil o microsite ATC zaměřených na konkrétní značky jako např. HPE, Dell, Lenovo a nejnověji na Google for Education. Zopakoval resellerům, že v rozvoji jejich businessu jim pomohou specializované ATC týmy, např. v oblasti LFD, QNAP, Epson, v serverech a storage – se zajištěním nejlepší podpory u vendorů, s návrhem a přípravou řešení, s instalací i implementací a poprodejní podporou. Zmínil také novinky na ABL a připravované nové šablony na eKatalog, možnost resellerů zadat si na web karty vlastního zboží a služeb atd.
Na Petra navázal Martin Wanke, který hned ze startu upozornil resellery, že na českém trhu je používáno přes 900.000 komerčních Windows počítačů, které nesplňují hardwarové požadavky na Windows 11 Pro – mají tedy nejvyšší čas s obměnou začít. Vyzdvihl argumenty, proč si zákazníci mají kupovat počítače právě u nás – za více než 30letou zkušenost s výrobou PC jsme vyrobili přes milion sestav, předem nakonfigurovaných, i dle potřeb a přání zákazníků na míru, s několikanásobnou kontrolou funkčnosti i testy kompatibility. Upozornil také na program iLeader, kde mohou reselleři získat lepší vstupní ceny na celé portfolio Apple, pravidelná online školení a podpora iLeader manažera v ATC Jakuba Tichopáda. Martin se věnoval také detailnějšímu pohledu na XaaS a představil ATC tým specialistů na enterprise. Na závěr resellerům poděkoval za hlasy, díky nimž jsme získali dvojici zlatých vítězství v československé anketě ChannelWorld Awards pro loňský rok.
Kongresový sál se večer přeměnil v úžasný klub s červenými ubrusy, zlatými lampičkami a světelnými lany visícími z horní galerie, a vysunuté molo dalo účastníkům najevo, že večer mají čekat vystoupení. To bylo opravdu pikantní – všem zúčastněným jsme nabídli ohromující burleskní show pro pány i dámy v podání uměleckého souboru BUBR, aneb Burlesky Brno. Tanečnice i tanečníci měli přichystáno množství různorodých a vkusných vystoupení – šlo o kabaretní show plnou tance, akrobacie, zpěvu, vášně, ale i humoru a nadsázky. Po zhruba 2hodinovém vystoupení přišla menší přestávka, po které účastníky k tanci navnadila ostravská kapela Banda del Caffé hrající světoznámé i domácí hity – a tančilo se až do pozdních nočních hodin. Děkujeme tímto všem zúčastněným a těšíme se na dalších akcích na viděnou!
Váš ATC team