Acomware je prvním partnerem Salesforce Marketing cloud v České republice

11. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © N-Media-Images - Fotolia.com
Konzultační firma nabídne svým klientům cloudovou platformu, která analyzuje chování zákazníků a takto získanými poznatky přispívá k zefektivnění marketingu.

Konzultační společnost Acomware se stala prvním partnerem platformy Salesforce Marketing Cloud (SMC) v České republice. Tato platforma umožňuje firmám lépe pochopit chování svých zákazníků, a tyto informace následně využít v rámci jejich marketingu.

Acomware nabídne svým klientům implementaci a dlouhodobý rozvoj tohoto nástroje.

Salesforce Marketing Cloud je světovou platformou zaměřenou na zákaznické chování a digitální marketing. Firmám pomáhá získávat data o zákaznících, která následně analyzuje a využívá.

Platforma například sbírá informace o chování zákazníka v internetovém obchodě - které zboží si prohlíží, co nakoupí, na jaké nabídky reaguje.

Podle Petra Cikána, který v Acomwaru vede tým e-marketingu, lze SMC dobře využít ve většině firem bez ohledu na segment, v němž podnikají. Firmy díky platformě získají technologii, která jim umožní koordinovat komunikaci se zákazníky v různých prodejních kanálech – na prodejně, v e-shopu, na mobilech nebo třeba sociálních sítích.

CIF25

Salesforce jsme si vybrali z řady důvodů. Jde o čtvrtou největší softwarovou společnost na světě a jednu z nejvíce inovativních firem v oboru. Její nástroje patří mezi světovou špičku. Navíc jde o cloudové řešení, které se nikam neinstaluje a cenově je velmi zajímavé,“ uvedl Petr Cikán.

Zdroj: Acomware

Čtěte dále

Firmy připravují týmy na digitální kolegy, rekvalifikací kvůli AI projde každý čtvrtý
Firmy připravují týmy na digitální kolegy, rekvalifikací kvůli AI projde každý čtvrtý
Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné
Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium