Hlavní navigace

DNS mění grafickou komunikaci, chce ukázat „lepší cestu“

8. 1. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: DNS
Společnost DNS a.s., distributor s přidanou hodnotou, představuje po více než patnáctiletém působení na českém trhu nové firemní logo, korporátní identitu a spouští nové webové stránky www.dns.cz. Logo a veškeré grafické materiály vytvářel grafický designer Luděk Douděra, web byl v režii kreativní agentury Virklis.

Společnost DNS začala dnešním dnem používat novou korporátní identitu. Kromě logotypu a sloganu změnila veškerou grafickou komunikaci. Veškeré přípravné práce probíhaly v průběhu loňského roku.

DNS tak reaguje na svůj patnáctiletý vývoj na českém trhu, kde po celou dobu své existence používala logo s obloukem přes písmeno „N“. Součástí původního logotypu byl slogan „Enterprise Systems Distributor“, kterým DNS poukazovala na odlišnost od broadline distributorů.

V novém logotypu společnost usilovala o zachování kontinuity a návaznosti na svou historii a zároveň o promítnutí další dimenze jejího poslání:

Chceme propojit svět techniky a technologií s našimi obchodními partnery a s koncovými uživateli. Trojrozměrná uzavřená smyčka je symbolem jednoty a pevného spojení těchto tří hlavních pilířů naší strategie,“ uvedl pro ChannelWorld Petr Poláček, generální ředitel DNS.

Lepší cesta k distribuci

Nový slogan „better way“ navazuje na grafický prvek oné Möbiovy pásky, která je součástí logotypu. Partnerům i zákazníkům má ukazovat „lepší cestu“.

Nový web společnosti DNSChceme být pro naše obchodní partnery, kam řadíme i dodavatele technologií i koncové uživatele, první volbou mezi konkurencí,“ dodal Petr Poláček.

DNS pak s druhotným grafickým prvkem (trojúhelníkem) a sloganem pracuje ve veškeré další komunikaci – na webu, v tištěných a elektronických materiálech apod.

CS24

Barevně se společnost přesunula k světlejším odstínům modré a celkově využívá vzdušného, čištějšího designu.

S marketingovou specialistkou Markétou Pyszkovou, která měla realizaci změny korporátní identity na starost, připravujeme rozhovor.

Zdroj: ChannelWorld

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Podniková data chráněná a centralizovaná
Podniková data chráněná a centralizovaná
Alena Vongrejová je ERP ředitelkou Algotechu
Alena Vongrejová je ERP ředitelkou Algotechu
GFI Software: Uživatele nejspolehlivěji oklame phishingový e-mail o nezaplacené faktuře
GFI Software: Uživatele nejspolehlivěji oklame phishingový e-mail o nezaplacené faktuře
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Igor Cejkovský (Synology): ActiveProtect snižuje riziko lidské chyby
Igor Cejkovský (Synology): ActiveProtect snižuje riziko lidské chyby
IDC: Kyberbezpečnostní rizika související s LOH přimějí evropské podniky více investovat
IDC: Kyberbezpečnostní rizika související s LOH přimějí evropské podniky více investovat