Lidé: Eliška Flasarová a Michaela Trněná se budou starat o marketing oXyShopu

9. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: oXyShop
Cílem nového marketingového týmu je zvýšit povědomí o značce, která se na českém trhu e-commerce pohybuje již deset let.

Společnost oXyShop obměnil zároveň s novým webem a CID i svůj marketingový tým. Na pozici brand manažerky nastoupila Eliška Flasarová (vlevo), která má v e-commerci dlouholeté zkušenosti, a to jak z agenturní pozice v společnosti Acomware, tak jako provozovatelka vlastních eshopů.

Jako marketingová specialistka jí sekunduje Michaela Trněná (vpravo), která do oXyShopu přešla ze společnosti Gigacomputer. Cílem nového marketingového týmu je posílit známost značky, která letos slaví deset let.

Sice za námi stojí reference, ale oXyShop stále není ten první dodavatel, který zájemce o eshop napadne. To chceme změnit a věříme, že právě Eliška Flasarová nám je ta pravá osoba, která brand posune na to správné místo v povědomí o e-commerce,“ uvedl Zdeněk Michálek, generální ředitel společnosti oXyShop.

Zdroj: oXyShop

Čtěte dále

Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné
Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium
Za vysoké účty za elektřinu nemohou datacentra, ale kancelářské počítače
Za vysoké účty za elektřinu nemohou datacentra, ale kancelářské počítače
Obrazem: Zebra systems ocenila ty nejlepší z nejlepších za rok 2024
Obrazem: Zebra systems ocenila ty nejlepší z nejlepších za rok 2024
MSP roste dvouciferně, firmy mají zájem o služby kybernetické bezpečnosti
MSP roste dvouciferně, firmy mají zájem o služby kybernetické bezpečnosti
Firmy připravují týmy na digitální kolegy, rekvalifikací kvůli AI projde každý čtvrtý
Firmy připravují týmy na digitální kolegy, rekvalifikací kvůli AI projde každý čtvrtý