Hlavní navigace

Připravte se na další tlačítka nákupu na Facebooku

12. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Facebook
Facebook rozšiřuje partnerství se Shopify, které umožní nákup položek ve sloupci s novinkami (News Feedu).

Facebook rozšiřuje své partnerství se službou Shopify, která umožňuje firmám vytvářet „on-line výlohy“. Sociální síť testuje nákupní tlačítka v tzv. News Feedu a na firemních stránkách od loňského roku pouze s vybranými obchodníky.

Nová dohoda oznámená ve středu znamená, že tlačítko nákupu bude moci využít širší škála firem.

Shopify popisuje rozšířenou službu jako beta test se skupinou amerických obchodníků. Společnost neuvedla jména prodejců, ale publikovala obrázkovou galerii na Facebooku, kde je vidět např. designer šperků Joseph Nogucci.

Krok přichází s tím, jak technologické firmy, které nebyly typicky považované za e-commerce hráče, vstupují více do on-line prodeje. Hlavní myšlenkou je, že nákupní služby se vhodně vybranými položkami jim mohou pomoci udržet jejich zákazníky aktivní na webu.

Aktuální technologie Twitteru kupříkladu umožňuje začlenit nabídky a propagační akce do tweetů, které se ukazují ve streamu uživatelů. Také Twitter testuje způsoby, jak umožnit uživatelům nákupy z příspěvků (tweetů).

soutez_casestudy

Pinterest, obrázková sociální síť, představila nový prodejní program minulý týden. Umožňuje velkým americkým retailarům, jako jsou Macy’s a Nordstrom, umisťovat koupitelné položky do feedů uživatelů.

Facebook je zatím v těchto snahách nejúspěšnější, jelikož jeho báze dat o uživatelích dovoluje dobré cílení zboží.

Zdroj: IDG News Service

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
René Pospíšil (IS4 security): Stavíme na důvěře a hodnotách
René Pospíšil (IS4 security): Stavíme na důvěře a hodnotách
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %