Hlavní navigace

Twitter expanduje hlouběji do oblasti elektronické komerce

23. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © tovovan - Fotolia.com
Dedikované stránky budou propagovat vybrané produkty nebo místa a rovnou nabízet možnost koupě. Twitter tím reaguje na nedávné kroky konkurenčních sociálních sítí.

Sociální síť Twitter spustila zkušební provoz nové metody propagace. Prostřednictvím dedikovaných stránek nabídne souhrn relevantních tweetů k danému produktu nebo místu, obrázky a samozřejmě také tlačítko pro nákup.

Tyto stránky se budou uživatelům zobrazovat ve feedu mezi ostatními tweety. Kromě stránek, které bude připravovat sám Twitter, se takto budou zobrazovat i stránky vybraných partnerů z řad celebrit a výrobců. Těchto „kurátorů“ má Twitter v současnosti přibližně čtyřicet.

Zřejmě nebude náhodou, že Twitter tuto novou funkci představil nedlouho poté, co se podobným směrem pustily jiné komunitní sítě; příkladem je například plánované nakupování přes Facebook nebo Pinterest.

Zdroj: IDG News Service

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

René Pospíšil (IS4 security): Stavíme na důvěře a hodnotách
René Pospíšil (IS4 security): Stavíme na důvěře a hodnotách
IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace