Hlavní navigace

Vodafone o víkendu spouští novou internetovou samoobsluhu

25. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vodafone celkově přepracoval svou internetovou samoobsluhu. Zákazníci ji mohou používat od soboty.

Vodafone spustil novou internetovou samoobsluhu  Operátor slibuje, že nový internetový portál pro zákazníky bude rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

Vodafone „samoobsluhu“ spouští pár dní poté, co redesignoval hlavní webové stránky.

Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z domova, tvrdí operátor.

Zákazníci na novém portálu uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. Kromě přehledu a vyúčtování, zde budou moci své služby také uhradit.

Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů,“ popsal hlavní charakteristiky v tiskovém oznámení Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Zdroj: Vodafone

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
IDC: Evropské podniky zvýší investice kvůli hrozbám souvisejícím s LOH
Velké změny v českém maloobchodu, Electro World se mění na Datart
Velké změny v českém maloobchodu, Electro World se mění na Datart
IT systémy po celém světě zaznamenávají výpadky
IT systémy po celém světě zaznamenávají výpadky
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
GFI Software: Uživatele nejspolehlivěji oklame phishingový e-mail o nezaplacené faktuře
GFI Software: Uživatele nejspolehlivěji oklame phishingový e-mail o nezaplacené faktuře
TD Synnex je distributorem roku Dell Technologies pro region EMEA
TD Synnex je distributorem roku Dell Technologies pro region EMEA