Hlavní navigace

A-Data vytvořila značku pro své hi-end produkty

27. 11. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

A-Data Technology, výrobce paměťových produktů, na konci října oznámila založení nového sub-brandu XPG ™ Xtreme Performance Gear.
Se zkratkou XPG se budeme setkávat u paměťových modulů s vysokým výkonem a u nejvyspělejších datových a paměťových médií. XPG má doplňovat standardní nabídku výrobce a oslovit skupinu zákazníků, kteří hledají extrémní výkon. Značku lze již nyní nalézt na třech sériích DRAM a na příští rok se plánují další. Na český trh byl rovněž uveden Xupreme 200X, USB flash disk s rychlostí čtení až 30MB/s. Následovat by měly 2.5” SATA II Solid State Drives (SSD). Autorizovanými distributory A-Data, stejně jako sub-brandu XPG, jsou v ČR Asbis CZ a eD system Czech.

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?