Hlavní navigace

Branislav Ides je customer engagement manager v Dell EMC

7. 2. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Channelworld
Dlouholetý channel manažer Intelu nyní působí v Dell EMC.

Od listopadu roku 2017 pracuje Branislav Ides ve společnosti Dell EMC. Nastoupil do organizace CSB (Consumer Small Business) sales operations na pozici customer engagement manager.

Branislav má na starosti podporu prodeje produktů Dell v německém retailu. Dále se stará o optimalizaci, simplifikaci a standardizaci sales operations procesů a nástrojů pro EMEA CSB.

Dříve působil ve společnosti Intel, ta však postupně rozpustila téměř celé lokální zastoupení a český a slovenský trh nyní řídí z Polska.

Necelých sedm let pomáhal Branislav Ides rozvíjet prodejní kanály Intelu jako channel field sales engineer v regionu CEE (střední a východní Evropa).

Předtím pracoval pro Intel jako distribution sales analyst, Distribution business manager pro jižní, střední a východní Evropu a customer business analyst pro středo- a východoevropskou distribuci.

ICTS24

Branislav Ides studoval Business and Management na The Open University ve Velké Británii.

Zdroj: ChannelWorld, Linkedin profil Branislava Idese

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Sven Janssen (Sophos): Vyplňujeme bezpečnostní mezery
Sven Janssen (Sophos): Vyplňujeme bezpečnostní mezery
Salesforce: Šéfové IT oddělení mají obavy o data, jen desetina plně implementovala AI
Salesforce: Šéfové IT oddělení mají obavy o data, jen desetina plně implementovala AI
SWS uzavřela smlouvu o distribuci spotřebního materiálu Epson
SWS uzavřela smlouvu o distribuci spotřebního materiálu Epson
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci