Hlavní navigace

David Žežulka je obchodním a marketingovým ředitelem českého DPD

13. 2. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DPD
Nový šéf obchodu a marketingu přichází z konkurenčního TNT. Na starosti bude mít kromě jiného také novou obchodní strategii společnosti.

Společnost DPD CZ oznámila příchod Davida Žežulky na pozici marketingového a obchodního ředitele. V DPD bude mít na starosti kromě řízení obchodního a marketingového oddělení také novou obchodní strategii firmy.

Žežulka přichází do DPD od přepravce TNT Express Worldwide, kde působil na stejné pozici od roku 2014. V minulosti pracoval také několik let u O2, kde vystřídal řadu obchodních pozic. Následně působil v ČEZu jako manažer řízení prodejních kanálů.

Svůj volný čas se David Žežulka snaží co nejvíce trávit s rodinou na horách, nebo u vody, kde se potápí. Rád si zahraje hokejbal či florbal.

Zdroj: DPD CZ

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Alena Vongrejová je ERP ředitelkou Algotechu
Alena Vongrejová je ERP ředitelkou Algotechu
GFI Software: Uživatele nejspolehlivěji oklame phishingový e-mail o nezaplacené faktuře
GFI Software: Uživatele nejspolehlivěji oklame phishingový e-mail o nezaplacené faktuře
Podniková data chráněná a centralizovaná
Podniková data chráněná a centralizovaná
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Eset: Útočníci zneužívají ke krádeži dat falešné AI aplikace
Igor Cejkovský (Synology): ActiveProtect snižuje riziko lidské chyby
Igor Cejkovský (Synology): ActiveProtect snižuje riziko lidské chyby
IDC: Kyberbezpečnostní rizika související s LOH přimějí evropské podniky více investovat
IDC: Kyberbezpečnostní rizika související s LOH přimějí evropské podniky více investovat