Hlavní navigace

David Žežulka je obchodním a marketingovým ředitelem českého DPD

13. 2. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DPD
Nový šéf obchodu a marketingu přichází z konkurenčního TNT. Na starosti bude mít kromě jiného také novou obchodní strategii společnosti.

Společnost DPD CZ oznámila příchod Davida Žežulky na pozici marketingového a obchodního ředitele. V DPD bude mít na starosti kromě řízení obchodního a marketingového oddělení také novou obchodní strategii firmy.

Žežulka přichází do DPD od přepravce TNT Express Worldwide, kde působil na stejné pozici od roku 2014. V minulosti pracoval také několik let u O2, kde vystřídal řadu obchodních pozic. Následně působil v ČEZu jako manažer řízení prodejních kanálů.

Svůj volný čas se David Žežulka snaží co nejvíce trávit s rodinou na horách, nebo u vody, kde se potápí. Rád si zahraje hokejbal či florbal.

Zdroj: DPD CZ

Čtěte dále

Speciál: Jak si správně naplánovat reakci na kyberútoky
Speciál: Jak si správně naplánovat reakci na kyberútoky
Check Point: Vlna facebookových podvodů míří i na české uživatele
Check Point: Vlna facebookových podvodů míří i na české uživatele
Obrazem: Rapový nářez na IT Music Jam 2022
Obrazem: Rapový nářez na IT Music Jam 2022
IdeaSense spojuje síly s O2, společně v ČR inovují 5G sítě
IdeaSense spojuje síly s O2, společně v ČR inovují 5G sítě
Jiří Bracek vede vývoj technologií v Esetu
Jiří Bracek vede vývoj technologií v Esetu
IDC: Dodávky skládacích telefonů v roce 2026 překonají 40 milionů
IDC: Dodávky skládacích telefonů v roce 2026 překonají 40 milionů