Hlavní navigace

David Žežulka je obchodním a marketingovým ředitelem českého DPD

13. 2. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DPD
Nový šéf obchodu a marketingu přichází z konkurenčního TNT. Na starosti bude mít kromě jiného také novou obchodní strategii společnosti.

Společnost DPD CZ oznámila příchod Davida Žežulky na pozici marketingového a obchodního ředitele. V DPD bude mít na starosti kromě řízení obchodního a marketingového oddělení také novou obchodní strategii firmy.

Žežulka přichází do DPD od přepravce TNT Express Worldwide, kde působil na stejné pozici od roku 2014. V minulosti pracoval také několik let u O2, kde vystřídal řadu obchodních pozic. Následně působil v ČEZu jako manažer řízení prodejních kanálů.

Svůj volný čas se David Žežulka snaží co nejvíce trávit s rodinou na horách, nebo u vody, kde se potápí. Rád si zahraje hokejbal či florbal.

Zdroj: DPD CZ

Čtěte dále

N-able: Více než čtvrtina firem hledá svého ajťáka přes rok
N-able: Více než čtvrtina firem hledá svého ajťáka přes rok
Eset: Největším rizikem pro počítače v Česku byl v září spyware Formbook
Eset: Největším rizikem pro počítače v Česku byl v září spyware Formbook
Salesforce: Šéfové IT oddělení mají obavy o data, jen desetina plně implementovala AI
Salesforce: Šéfové IT oddělení mají obavy o data, jen desetina plně implementovala AI
Arrow Electronics uzavírá celoevropskou smlouvu se společností Omnissa
Arrow Electronics uzavírá celoevropskou smlouvu se společností Omnissa
Sven Janssen (Sophos): Vyplňujeme bezpečnostní mezery
Sven Janssen (Sophos): Vyplňujeme bezpečnostní mezery
SWS uzavřela smlouvu o distribuci spotřebního materiálu Epson
SWS uzavřela smlouvu o distribuci spotřebního materiálu Epson