Hlavní navigace

Fotoreport: Desetkrát BowlingShow s Lama Plus, a to není vše

29. 5. 2013
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

 Autor: Lama Plus
Lama Plus, specializovaný distributor spotřebního materiálu a počítačových doplňků, uspořádala pro své obchodní partnery v období 15.4 - 15. 5. 2013 šňůru setkání se zástupci distributora a předních výrobců periferií. Teď se chystá do Prahy.

Letos Lama Plus pro tuto akci v ČR vybrala Pardubice, České Budějovice, Plzeň, Brno, Liberec a Olomouc a pro Slovensko Trenčín, Nitru, Bánskou Bystricu a Košice. Celkem bylo proškoleno přes 200 dealerů.

V jednotlivých městech měli dealeři možnost seznámit se blíže s novinkami v produktových skupinách výrobců Brother, Lexmark, HP, Xerox, Oki či počítačových doplňků značek E-Blue, Enzatec a Team Scorpion, jichž je Lama Plus výhradním distributorem.

Bowling Show s Lama PlusPřednášková část byla uvedena novinkami na webu distributora. Představeny byly postupně funkce Multikošík, Zlaté produkty, Bomba nabídky, eBody a Datová výměna.

Jelikož sortiment distributora obsahuje přes 12 000 položek spotřebního materiálu a počítačových doplňků, byli dealeři upozorněni na vybrané skupiny produktů, jako jsou doplňky pro tablety, baterie a nabíječky, kancelářské potřeby, kalkulačky, LED osvětlení Inoxled, tiskárny štítků Dymo a další.

Co se dealeři dozvěděli a dozví od výrobců?

 Brother ve své prezentaci představil novinky v portfoliu. V první části prezentace se Pavol Zahoran zabýval oblastí tiskáren samolepících štítků a na něj navázal Vít Vyhnálek, který účastníky seznámil s novinkami v oblasti tiskáren. Pozornost byla věnována také inkoustové multifunkci MFC-J4510DW, která získala titul IT produkt roku 2013.

Martin Stočes a Michaela Hernady ze společnosti Lexmark upozornili, že společost upouští od výroby inkoustových zařízení a zaměřuje se na laserové tiskárny a příslušný spotřební materiál.  Dále seznámili dealery s výhodou registrace do partnerského portálu, jako jsou informace o produktech, aktuální ceníky, informace o vyhlášených promo akcích, možnost stažení aplikací k tiskárnám atp.

Bowling Show s Lama PlusMiroslav DedikHewlett-Packard se ve své prezentaci zaměřil hlavně na spotřební materiál. Představil nejnovější řadu tiskáren Ink Advantage určených pro domácnosti a malé firmy, díky kterým je možno tisknout za stejnou cenu až dvakrát tolik stránek než dříve, upozornil na výhodné typy balení (dual packy, combo packy) a pozornost věnoval také výhodám používání originálního spotřebního materiálu.

Miroslav KubernátOki představil novinky v sortimentu tiskáren, především digitální LED tiskárny s bílým tonerem. Řada tiskáren Oki WT tiskne bílou barvou na širokou řadu médií a může tisknout i přes jiné barvy za účelem vytvoření nového živého vzhledu tisku na tmavém pozadí. Tisk bílým tonerem nabízí designérům, grafickým studiím a řadě dalších firem, které se zabývají grafikou, novou flexibilitu při tisku přímo ve firmě.

Výhradní značky s výhradní podporou

Závěr přednáškové části patřil počítačovým doplňkům značek E-Blue, Enzatec a Team Scorpion. Představeny byly novinkové produkty tohoto sortimentu např. herní myši Cobra vyráběné v několika velikostech, aby padly opravdu každé ruce, herní klávesnice Cobra Combatant X s českým rozložením kláves a barevně vyznačenými nejpoužívanějšími klávesami, podložky Mazer a Cobra vyráběné ve velikostech S – XL až do 92 cm šíře pro různé typy her, profesionální herní myši a podložky Team Scorpion, bluetooth mini myš, powerbank, která nahradí nabíječku a také elegantní sluchátka „špunty“ s mikrofonem.

Bowling Show s Lama PlusDealeři byli dále seznámeni s marketingovou podporou od brandového webu pro koncové uživatele www.forteens.eu, přes prodlouženou záruku 30 měsíců na produkty zdarma, marži, pomoc při vybavení prodejny (stojany, katalogy a letáky…) a další zajímavé bonusy, až po nástroje vhodné k podpoře značky na jednotlivých e-shopech dealerů.

Uvedena byla také možnost, jak získat zpětný bonus z nákupů výše uvedených značek a tou je uzavření tzv. Partnerství Neporazitelných. Registrace do tohoto partnerského programu je zdarma a kromě již uvedených zpětných bonusů mohou dealeři získat bezplatně také uvedení kontaktu na webových stránkách, tiskové materiály, stojany či displeje na prodejnou.

Speciální akce pro účastníky

Výrobci nabídli rovněž účastníkům speciální promo akce a super nabídky platné pouze pro ně – např. sleva více než 50% na tiskárny, Tesco poukázky k nákupu spotřebního materiálu atp.

Veškeré produkty, o kterých byla v prezentacích řeč, si dealeři mohli prohlédnout a „osahat“ na připravených výstavkách. Poté už se všichni přesunuli k bowlingovým drahám, aby vzájemně poměřili své síly. Pro výherce byly připraveny zajímavé odměny, ale nechyběly ani ceny útěchy, takže všichni mohli odcházet s úsměvem.

Nezapomeňte, setkání v Praze se blíží!

Lama Plus a ChannelWorld jako mediální partner vás srdečně zovu také na příští pohodové setkání s prezentacemi novinek ze světa spotřebního materiálu a počítačových doplňků.

MMF24

To se uskuteční v příjemné atmosféře u pivečka s bowlingem dne 4. 6. (z důvodu povodňové situace se akce přesouvá pravděpodobně na 19. 9.) v 15 hodin v Praze v bowlingu Na Celnici. Registrovat se můžete do 30. 5. na stránkách www.lama.cz.

Když přijdete včas, získáte lístek do slosování o pánské hodinky Seiko a navíc dárek pro každého. Těší se na vás tým Lama Plus a zástupci výrobců HP, Epson, OKI, Lexmark, Dymo, E-Blue, Enzatec a Team Scorpion.

Zdroj: Lama Plus

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
Atos: Spokojení zaměstnanci mohou zvýšit firemní zisk až o čtvrtinu
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
ExpertBook B5: Nástroj pro náročné
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí
Milan Bartek (Arrow ECS): Cloud je pro nás strategickou oblastí