Hlavní navigace

Lidé: Ivan Chovanec marketingovým manažerem Xeroxu

31. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Xerox Czech Republic oznámil posílení svého marketingového týmu. Jaké zkušenosti si přináší Ivan Chovanec do nové pozice a za co bude zodpovědný?

Ivan Chovanec vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Informační technologie. Ve svém volném čase se věnuje sportu, politice, historii a malování.Tým marketingové komunikace Xeroxu nově řídí Ivan Chovanec (29). Ve společnosti doposud působil jako Marketing Application Specialist. Na starosti měl partnerský portál, internetový marketing a rebrandingové aktivity, které společnost celosvětově spustila začátkem minulého roku. Před svým příchodem do Xeroxu podnikal v oblasti internetového marketingu.

„Na pozici Marketing Communication Manager budu zodpovědný za plánování a realizaci marketingových aktivit včetně oblasti public relations," shrnul v oficiálním oznámení své úkoly Ivan Chovanec.

V pozici marketingového ředitele společnosti pokračuje Tomáš Krýsl. S plánovanou podporou partnerů a produktovými novinkami výrobce se můžete seznámit v rozhovoru, který s ním vyšel na ChannelWorldu tady.

Minulý týden navštívila českou pobočku Xeroxu CEO společnosti Ann Mulcahy, která osobně udělila nejúspěšnějším prodejním partnerům výrobce statut Premier Partner. Z předávání cen pro vás na ChannelWorldu připravujeme reportáž.

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Canalys: Globální trh chytrých telefonů nabírá na dynamice, vyrostl o 12 %
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Allegro v ČR spouští vlastní výdejní boxy, WE|DO se mění na One by Allegro
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče